Inlägg från: Anonym (Tjuren) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Storlek vid avsugning
  • Anonym (Tjuren)

Ja, en väninna hade det problemet. Hon dejtade en kille som var så grov att avsugning var uteslutet (och normalt sex svårt öht).

• Anonym (Tjuren)

De flesta verkar föredra en normalstor kuk att suga på av praktiska skäl. Ingen som ser en njutning i att suga på en riktigt stor?

• Anonym (Tjuren)

Så normalutrustad tycks föredras. Tycker ärligt synd om de män som har så stor att oralsex blir svårt eller omöjligt för partner att genomföra.

• Anonym (Tjuren)
    Anonym (2016) skrev 2023-04-10 09:33:51 följande:
    Finns andra fördel med en stor kuk.
    Finns fördelar och nackdelar med allting.
    Visst är det så. Men argumenten som lagts fram i tråden tycker jag talar för att det är mer fördelaktigt att suga av en normalstor kuk.
  • Anonym (Tjuren)

Puffar denna.

• Anonym (Tjuren)
    Anonym (BJ) skrev 2023-05-05 09:27:23 följande:

Är någon lång kan det vara svårt att ta den till roten DT men hittills har jag inte misslyckats. Använder alltid mycket saliv och båda händerna, jag tycker det är precis lika upphetsande oavsett storlek, nästan så jag föredrar mindre till normalstor före 🍆

För att det är mindre ansträngande?
  • Anonym (Tjuren)

Handlar det egentligen inte - för de som föredrar större - mer om att känslan av att ta på och att se på en stor kuk är upphetsande, snarare än själva känslan av en stor kuk i munnen?

Med ögonbindel och med bakbunda händer hade det kanske inte spelat så stor roll, kanske hellre då en som inte var så stor i så fall?

Eller är det njutbart att känna sig oralt dominerad av en grov och lång kuk?

• Anonym (Tjuren)

Puffar denna.

• Anonym (Tjuren)

Hörde nyligen en tjej prata om att hon tyckte om att suga av sin kille som hade så liten kuk. Att den var typ härlig att suga på av just den anledningen.

Svar på tråden Storlek vid avsugning