Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Killar på dejtingsajter...

Kvalitetsmännen skriver väl till de attraktiva intressanta kvinnorna. Du får nog tänka på din egen presentation av dig själv och vilken typ av män du lockar till dig.

• Anonym (M)
    Danso89 skrev 2025-02-09 18:01:42 följande:
    Kan nog ligga mycket i det du säger. Lite som att man tydligen släpper matchningar som gör något stavfel/använder ett ord fel som jag fick till mig här nyss. Dvs man bryr sig inte om att lära känna personen, utan hittar anledningar att inte gå vidare. För mig är det bristande sociala färdigheter och förståelse för vad dejting faktiskt är. 
    Man behöver ingen anledning för att inte gå vidare, man behöver snarare en anledning för att vilja gå vidare. Någonting måste vara tillräckligt intressant med personen för att man ska vilja skriva eller svara till den.
  • Anonym (M)
    Anonym (Jarl) skrev 2025-02-09 18:45:51 följande:

Detta är ett exempel på kategori 2 svar dvs.
    "Jag har hittat ett eller flera fel i din presentation och jag accepterar inget annat än 100% perfekt så därför svarar jag inte. Att jag själv är långt ifrån perfekt har väl ingenting med saken att göra."

Jag skrev inget om att hitta fel, jag skrev att personen behöver ha något som man blir intresserad av för att man ska vilja skriva eller svara.
  • Anonym (M)

Hade inget med mitt inlägg att göra dock, så om du har rätt i det så citerade han fel inlägg.

Anonym (Ano) skrev 2025-02-09 20:14:55 följande:
    Lite det han ville förmedla tror jag. För man bryr sig inte om att visa sig intressant själv, men förväntar sig att den andra parten ska vara det.
Svar på tråden Killar på dejtingsajter...