Faderskapstest
Jag fick meddelande om att pappans faderskapstest, måste göras om? Har ju 100 tankar inte huvudet... Någon som vet varför dom måste göra om testet? Är han inte pappan? Blir galen.
Jag fick meddelande om att pappans faderskapstest, måste göras om? Har ju 100 tankar inte huvudet... Någon som vet varför dom måste göra om testet? Är han inte pappan? Blir galen.
Vadå, vet du inte om han är det...?
Du vet väl själv om han är pappa eller inte?
varför blir du galen om Ingen annan än han kan vara pappan?
Nu fattar jag inte... Vet du inte om han är pappan? Vet han om att du är osäker i så fall?
Nä nu kommer det klart fram att du varit otrogen. Bra att han får veta!
Förmodligen har det blivit något fel på labbet (misslyckad analys) eller förorening av provet.
Provet skulle ju inte behöva göras om ifall det visade ett resultat (vare sig det är ja eller nej till faderskapet).
Otydligt inlägg uppenbarligen. Nej jag har inte varit otrogen. Jo jag vet vem pappan är men blev ändå konfunderad när ja får meddelande att testet måste göras om, men googla och är tydligen inte ovanligt att de kan bli så.
Men hade varit skönt att höra av någon som kanske varit med om samma.
Otydligt inlägg uppenbarligen. Nej jag har inte varit otrogen. Jo jag vet vem pappan är men blev ändå konfunderad när ja får meddelande att testet måste göras om, men googla och är tydligen inte ovanligt att de kan bli så.
Men hade varit skönt att höra av någon som kanske varit med om samma.
Jemp
Tack för du var den ända som svarade bra. Såklart de är någon sånt. Tack
Hann inte tänka så långt.
Jemp
Tack för du var den ända som svarade bra. Såklart de är någon sånt. Tack
Hann inte tänka så långt.
Hin håle...
Ja för ditt svar var ju verkligen det jag frågade.....
Men bra att du är uppmärksam på otrohet 🤣 kanske fanns en anledning för faderskapstest 😅