Inlägg från: Anonym (Omg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Omg)

Faderskapstest

Anonym (Hin håle) skrev 2023-04-04 10:16:16 följande:
    Vi andra.svarade utefter förutsättningarna du gav oss genom din trådstart. 
    Vill du inte att folk ska gissa hejvilt lämna all information i trådstarten. 
    Trådstarten var inte så svår direkt, mest att många på Familjeliv är oförmögna att bara läsa och svara utan ska hålla på och spekulera och vara allmänt dryga mot TS.
  • Anonym (Omg)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-04-04 21:28:27 följande:
    Hon spekulerar själv kring om den hon tror är pappa verkligen är pappa, hon bekräftar sin osäkerhet med ett frågetecken. 
    Är du själv lika dålig på det svenska språket så du tycker att trådstarten var tydlig och välformulerad? 

Eller så är jag bättre än dig och kan förstå. 

Ser inget konstigt i TS. En person funderar över ett test som inte gick att anslysera och vad det kan bero på.

Istället för att komma med dryga kommentarer kan man ju fråga om något är oklart.

Du vet förresten om att familjeliv formaterar en hel del saker till frågetecken om man skriver från mobil va?

• Anonym (Omg)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-04-05 08:43:05 följande:
    Du läser in sådant som inte finns i inlägget, hon borde förstå att ingen annan är pappa om hon inte legat med någon, således kan det inte vara det som gör att de vill göra om testet. 

Tror hon att hon blir inkallad pga att någon annans dnaprofil hittas i testet så har hon ju varit otrogen. 
    Jo jag vet och det är vid citationstecken som dessa blir frågetecken, men här ställer hon en rak fråga vilket du, om du är läskunnig, borde sett. 

Jag läser det som står. Du lägger till. 

Men för att spekulera: Eftersom de gör ett faderskapstest är de ju troligen inte sambos eller gifta i ett långvarigt förhållande. En tanke kan ju vara att TS är nervöst lagd, vet att hon bara haft sex med den här personen inom vad som borde vara ÄL-tiden men när testet inte kan analyseras och bekräfta det dyker funderingarna upp vem sjutton det annars skulle kunna vara.

Även tex tre punker som en ofärdig tanke blir frågetecken för övrigt.

• Anonym (Omg)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-04-05 13:41:28 följande:
    Citat: är han inte pappan? 
    Jag löser ordagrant du lägger in egna värderingar när du påstår annat än osäkert kring faderskapet. 
    Och där slutade det.

Du svarade:
    Citat: Nä nu kommer det klart fram att du varit otrogen. Bra att han får veta!

Det är ju att lägga in en egen tolkning, eller?
Svar på tråden Faderskapstest