• Anonym (Tessy)

    Hemlig info för tjejer om killar i sängen

    Föreställ dig att det fanns en site eller ett forum för enbart tjejer där du kan hitta information om hur en kille som du träffat, eller är sugen på, är i sängen.

    Du skulle kunna läsa recensioner för andra tjejer om hur han är som älskare. Alltifrån hur han är på att kyssas, hur han är på förspel, om han slickar och om han gör det bra, hur uthållig han är samt naturligtivs hur kuken är (storlek, hårdhet, sprut). Du skulle även förväntas lämna recensioner också naturligtvis.

    Skulle du använda dig av en sådan site? Skulle du kunna låta bli? Flört

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hemlig info för tjejer om killar i sängen
  • RenLuft
    Anonym (Tessy) skrev 2023-04-23 13:21:43 följande:
    Hemlig info för tjejer om killar i sängen

    Föreställ dig att det fanns en site eller ett forum för enbart tjejer där du kan hitta information om hur en kille som du träffat, eller är sugen på, är i sängen.

    Du skulle kunna läsa recensioner för andra tjejer om hur han är som älskare. Alltifrån hur han är på att kyssas, hur han är på förspel, om han slickar och om han gör det bra, hur uthållig han är samt naturligtivs hur kuken är (storlek, hårdhet, sprut). Du skulle även förväntas lämna recensioner också naturligtvis.

    Skulle du använda dig av en sådan site? Skulle du kunna låta bli? Flört


    Man vill väl bilda sin egna uppfattning och den site hade nog fått många att må dåligt, om man fick en dålig recension. Bara för att det gick dåligt för en annan, behöver det inte nödvändigtvis betyda att det går dåligt för någon annan.

    Jag tror att många skulle vara överens om att man, som sagt, vill bilda sin egna uppfattning. Ibland klickar det inte och allt blir bara jobbigt, medan det går bra en annan dag eller med en annan person.

    Nej, den site hade bara varit otrevlig att ha!

  • Anonym (elis)

    Ja men endast om det är en seriös app med bankid som inloggning och recensionerna ska kunna styrkas med bild/video.

  • Anonym (Sprut??)
    Anonym (Tessy) skrev 2023-04-23 13:21:43 följande:
    Hemlig info för tjejer om killar i sängen

    Föreställ dig att det fanns en site eller ett forum för enbart tjejer där du kan hitta information om hur en kille som du träffat, eller är sugen på, är i sängen.

    Du skulle kunna läsa recensioner för andra tjejer om hur han är som älskare. Alltifrån hur han är på att kyssas, hur han är på förspel, om han slickar och om han gör det bra, hur uthållig han är samt naturligtivs hur kuken är (storlek, hårdhet, sprut). Du skulle även förväntas lämna recensioner också naturligtvis.

    Skulle du använda dig av en sådan site? Skulle du kunna låta bli? Flört


    Fy vad tröttsamt med er män (jo då) och er fixering vid kuk. Och nej, jag bryr mig inte det minsta om sprut och skulle absolut inte besöka en sådan sida. Dummaste jag hört. Söker andra kvaliteter.
  • Anonym (Nej)

    Vilken idiotidé. Jag skulle inte vilja läsa om deras sexuella upplevelser.

  • Mandel

    Det viktiga är ju hur vi passar ihop eller inte och det kan man inte avgöra av andras erfarenheter eller genom att inte prova.

    Vad skulle du tycka om det fanns recensioner om dig som andra killar kan läsa?

    Själv hoppas jag att jag är så bra som de jag har haft sex med säger och det räcker att vi vet och det får bli en överraskning för ev ny sexpartner.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Fiona M

    Integritetskränkande, och idiotisk att skriva såna recensioner.
    Nej, jag skulle aldrig vara intresserad av en sån site.

  • Anonym (VR)

    Skulle inte heller vilja ha en sån sida om kvinnor faktiskt. Integritetskränkande och dumt bara.

  • PernillaPG

    Det är ju alltid bra med info.


    Men inte skulle jag orka idag som det är med livspusslet att kolla på en sådan sida.


    Och dom killar som skulle vara med är väl antagligen dom bättre i sängen än något genomsnitt.

  • Anonym (Avc)

    Det vore märkligt om en sådan site skulle vara laglig.

  • Anonym (Dark)

    Det skulle vara extremt integritetskränkande att lägga ut vad människor gillar sexuellt och om det jag söker är lite kinky så är det egentligen mycket mer intressant än storlek på organ eller sprut.

  • Anonym (Dålig)

    Det är ju ett samspel och skulle man lämna en dålig recension skulle man ju liksom säga att man själv är dålig i sängen. Nej känns inte så lockande.

  • Xlr8
    Anonym (elis) skrev 2023-04-23 13:29:38 följande:

    Ja men endast om det är en seriös app med bankid som inloggning och recensionerna ska kunna styrkas med bild/video.


    Seriös app??? Nu var du rolig....
  • Anonym (HH)

    Alla är olika så det kan ju vara otroligt missvisande. Dessutom kanske någon är sur på personen ifråga och lämnar dåligt omdöme för att hämnas. 

Svar på tråden Hemlig info för tjejer om killar i sängen