Inlägg från: Anonym (Trossen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trossen)

VictoriaMilan

Anonym (nyfiken) skrev 2023-04-26 00:11:23 följande:
    VictoriaMilan

Hej, Gift man som vill ha lite tips.
    Är det värt 2400 kr att bli medlem 6 månader.
    Bluff eller seriöst? Är det kvinnor med på siten så det är värt pengarna, eller finns det andra bättre communities för att hitta partners? Jättetacksam för seriösa svar och inte moralpredikning.

Är själv gift, så det är lugnt. Var med i Viktoria Milan ett tag, men jag fick en känsla av att många profiler var fejk där. Många profiler som varit med i flera år och som inte svarade. Men det verkar vara vanligt förekommande i de kontaktsajter. Har provat Tinder också, men bara en massa tonåringar som vill sälja bilder av sig själva. Är med i BodyContact för ögonblicket, men en väldig obalans mellan könen där. Verkar vara ett stort överskott av killar där, så jag är även med i Darkside. Men ska man få napp får man ha en hel del tur med sig. Nästan bättre att ragga upp på krogen.
  • Anonym (Trossen)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2023-04-26 09:12:29 följande:

Det beror väl på hur ofta du ska vara otrogen? För 2400 kan man väl köpa sex? En timmes sex med en billig eskort eller en halvtimme med hos en dyr? Eller kanske två avsugningar i bilen hos en lite billigare? Så om du bara ska ha sex en gång i halvåret så kan du ju betala direkt. Men du menar alltså att för 2400 kronor kan du träffa olika kvinnor på sajten som du kan ha sex med gratis och på så sätt spara pengar? Det kommer kanske även kosta lite med eventuella drinkar, middagar, taxi, hotellrum eller liknande beroende på hur du styr upp dina gratisträffar. Och sen får man väl väga in kvaliteten på sexet och tillgängligheten, antar jag - en älskarinna på Victoria Milan kanske inte nödvändigtvis ställer upp det sex du vill ha och kanske inte alltid har tid när det passar dig. Ja, du kan ju testa och se hur många timmars sex du får för de pengarna och sen räkna ut hur mycket pengar du sparade. Uppdatera gärna och berätta hur det går! 

Värst vad du var insatt då....
  • Anonym (Trossen)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2023-04-26 17:24:26 följande:
    Ja, hur så? Är det nåt du undrar över? 
    Jag återkommer....
  • Anonym (Trossen)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2023-04-26 18:10:47 följande:
    För att svara på det som TS undrar över hoppas jag? Du behöver inte återkomma för min skull. 
    OK. Tänkte att du visste så mycket. Av någon anledning..... Men ha det gott.
  • Anonym (Trossen)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2023-04-26 21:35:18 följande:
    Ja? Och? Vad är det du undrar? Varför är det konstigt att jag vet "mycket"? Undrar du hur jag vet det? Om jag har varit otrogen eller köpt sex eller vadå? Nej, det har jag inte. Jag är kvinna och ensamstående och inte intresserad av sex utanför en relation (och om jag vore det skulle jag inte söka efter det på nätet för det tycker jag är pinsamt och desperat). Vad det nu spelar för roll när detta ändå inte handlar om mig. Har du några frågor till mig? Eller vill du bara påpeka att du tycker att jag vet för mycket? Du kanske vill ha källhänvisning och att jag ska styrka mina påståenden med evidensbaserad forskning?
    Nej tack. Du rätade ut alla ev frågetecken så bra. Gott så. Gud vare med dig för jag har inte tid.
  • Anonym (Trossen)
    Anonym (?) skrev 2023-04-26 23:00:49 följande:

VM är ett rent skämt, man är bara ute efter att få medlemmar (betalande)
    Happy pancake är gratis och funkar lika bra om du vill knulla - i alla fall om du är kvinna ... öhh även om man är man också, hahaha

Jag får nog säga att Pannkakan är det sista stället jag skulle försöka hitta en KK. Det verkar bara vara lättkränkta och vänsterblivna kvarblivna där. Jag skrev rakt ut i min profil att jag sökte efter en KK. Då tog det hus i helvete i det kvinnliga (nåja) klientelet och till slut blev jag blockad, hahahaha!!!!
Svar på tråden VictoriaMilan