BF januari 2024
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
Av nyfikenhet! Hur mycket har ni gått upp i vikt? Jag får in i v 18 imorgon och har nu gått upp 5 kg 🤔 Det går undan 🤣
vecka 17 idag och gått upp 3 kilo :)
Vecka 18 (17+1) och jag har gått ner drygt 5 kg, trots att jag inte kräkts något (utan ?bara? mått illa).
Jag har halvdåliga världen på TSH, någon som har erfarenhet om viktnedgång kan bero på det? Jag är orkeslös och trött, men det är svårt att härleda om det beror på att jag jobbar mer än heltid, att jag har en ettåring, att jag bara är gravid eller att jag har dåliga järn respektive TSH-värden. 🤷?♀️
Vad olika det kan vara!
Vad är TSH värden?
Här har vi nu nått v19(18+1) å gått upp strax över 2kg 🤭????, ente mycket alls men så gick jag bara upp 12kg totalt med sonen.. å tappade allt igen plus 3kg till på 2 veckor så ska bli spännande å jämföra.. 😂
Gud vad jag har gått upp få 🤣🙈 men min syrra sa att hon gick upp mest i början då kanske blir lika gör mig 😅
Gud vad jag har gått upp få 🤣🙈 men min syrra sa att hon gick upp mest i början då kanske blir lika gör mig 😅
Vad olika det kan vara!
Vad är TSH värden?