Anonym (Blue) skrev 2023-05-01 12:34:30 följande:
Är det en tjejig necessär? Kan det vara nån annans grejer?
Menar inte att du ska fråga om han är otrogen. Du kan väl säga typ "Det där märket är så bra men det verkar vara slut över allt, var har du köpt den där rosa tandborsten? Vems är det förresten? Jag tänkte rengöra kranen lite, kan jag ta den rosa borsten om den ändå ska slängas? Eller glömde Eva den här?" Typ. Lite vardagligt och glatt i förbifarten. Och se hur han reagerar. Antingen svarar han "vet inte, den har legat där i evigheter, ta den du och släng den sen" eller "Mamma kanske glömde den i julas" eller "jag köpte en ny på fotbollsresan för jag hade glömt min" eller också blir han nervös och obekväm och har inget svar...
Har han barn? Brukar han ha gäster som sover över? Brukar han resa?
Necessären är hans, har legat där i evigheter men tror inte jag tittat i den även om jag inte minns, kan ha gjort det! Tandborsten är en sådan som går att köpa lite överallt, colgate. Han sa relativt nyligen att han fått tandborstar från sitt tandläkarbesök men jag tror det är de ouppackade
Han har en liten son men det är inte hans borste, han brukar inte ha gäster som sover över vad jag vet
Han pendlar så han reser en del med sitt jobb, i sällsynta fall sover han över om det är sena kvällar