• Anonym (Hanna)

Hittade en rosa tandborste i min killes necessär

Jag skulle ta tandtråd från min killes necessär (brukar annars ha med egen då vi inte bor ihop men hade glömt) och så att det fanns en rosa tandborste där, använd kanske några gånger. Fanns även ett par andra ouppackade tandborstar där men de såg inte likadana ut. 

Vad tror ni, är det här något att oroa sig över? Han har aldrig gett mig någon anledning att tvivla på honom innan men jag är lite ängslig då mitt ex var otrogen mot mig.

Är jag paranoid eller hade ni också reagerat? Vi är båda i trettiofemårsåldern och har varit ihop i ett år

• Svar på tråden Hittade en rosa tandborste i min killes necessär
  • Anonym (nnnn)

Så det väsentliga med om han hade en annan använd i en färg som passar killar enligt dig, är inte med i trådstarten?

• Anonym (K)

Jag skulle snarare vara mest orolig över att han har en necessär! Säkert hans egen tandborste också.

• EpicF

Han köpte väl en rosa att ha i sin necessär. Varför ska du oroa dig för det? 

• Anonym (Bnkl)

Hade han inte flera tandborstar i necessären? Han kanske har använt den rosa själv och inte brytt sig om färgen? Om tandborsten vore någon tjejs så borde den väl snarare ligga hemma hos honom än i hans necessär? 

• Anonym (K)
    Anonym (Bnkl) skrev 2023-04-30 14:18:53 följande:

Hade han inte flera tandborstar i necessären? Han kanske har använt den rosa själv och inte brytt sig om färgen? Om tandborsten vore någon tjejs så borde den väl snarare ligga hemma hos honom än i hans necessär? 

Han gör sig redo för gang-bang, det fattar ju vem som helst. Rosa tandborste = han ligger med en annan tjej. Flera oöppnade = kommande gang-bang.
  • Anonym (Vad?)

Jag hittade en rosa tandborste hos killen jag dejtar. Vad innebär det? I badrummet.

• Tecum
    Anonym (Vad?) skrev 2023-04-30 20:04:53 följande:

Jag hittade en rosa tandborste hos killen jag dejtar. Vad innebär det? I badrummet.

Att han borstar tänderna ibland...?
Svar på tråden Hittade en rosa tandborste i min killes necessär