• Anonym (Hej)

Träffat en äldre man

Är 30+ och det skiljer 20 år mellan oss. Visste inte att det kunde kännas eller vara såhär bra. Mogen, lugn, stabil, trygg och jäkligt välvårdad man. 

Vilket socialt utbyte vi har, kan prata och diskutera på en mogen nivå, detta är en dröm mot yngre killar och rent sexuellt så är det också betydligt bättre. Träffat 40 åringar som inte får upp den och som är så osäkra, riktigt oattraktivt, men här är det inga problem alls.  

Skit i yngre killar, de har inget att ge enligt min erfarenhet. 

• Svar på tråden Träffat en äldre man
  • Anonym (Allakännerigendig)
    Anonym (Läge) skrev 2023-05-01 15:20:52 följande:
    Visar på skillnaderna hur det uppfattas.
    Klädda inte ner HENNES tråd där HON berättar om SIN upplevelse. Det är fel plats för dig att dra dina ältande ramsor. 
    Grovt OT! 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (mango)
    Anonym (Allakännerigendig) skrev 2023-05-01 17:27:39 följande:
    Klädda inte ner HENNES tråd där HON berättar om SIN upplevelse. Det är fel plats för dig att dra dina ältande ramsor. 
    Grovt OT! 
    Vad ÄR topic egentligen? Att hon träffat en äldre man och vill få "grattis-inlägg"? Väldigt konstigt inlägg om jag får säga mitt. Vem bryr sig om liksom? "Läge" försökte i alla fall starta en diskussion kring trådstarten, men får påhopp direkt.
  • Anonym (A)
    Anonym (mango) skrev 2023-05-01 23:33:04 följande:
    Vad ÄR topic egentligen? Att hon träffat en äldre man och vill få "grattis-inlägg"? Väldigt konstigt inlägg om jag får säga mitt. Vem bryr sig om liksom? "Läge" försökte i alla fall starta en diskussion kring trådstarten, men får påhopp direkt.
    Är du ny på FL? Signaturen "Läge" är en ökänd FL-användare som ofta kallar sig "Kaffedraken". Han tar varje tillfälle i akt att uttrycka sin bitterhet mot kvinnor, för att han upplever att han möttes av intolerans då han förälskade sig i en yngre kvinna för ett antal år sedan. Han tillför inget till någon diskussion, utan ältar bara vad han upplever som gamla oförrätter. Och nej, tråden handlar inte om hur omgivningen ser på relationer mellan unga kvinnor och gamla män.
    Anonym (mango) skrev 2023-05-01 23:33:04 följande:
    Det beror på att vissa skribenter känns igen oavsett nick de väljer. 
    Dessa kliver ofta in och byter ämne på tråden för att kunna dra sitt eget. Diskussioner är inte intressant eftersom de inte accepterar annan åsikt än sin egen. 
  • Anonym (Jackie)
    Anonym (A) skrev 2023-05-02 08:11:12 följande:
    Är du ny på FL? Signaturen "Läge" är en ökänd FL-användare som ofta kallar sig "Kaffedraken". Han tar varje tillfälle i akt att uttrycka sin bitterhet mot kvinnor, för att han upplever att han möttes av intolerans då han förälskade sig i en yngre kvinna för ett antal år sedan. Han tillför inget till någon diskussion, utan ältar bara vad han upplever som gamla oförrätter. Och nej, tråden handlar inte om hur omgivningen ser på relationer mellan unga kvinnor och gamla män.
    Vanligt att män möts med intolerans. Jämför om en man hade skapat tråden och berättat om en yngre kvinna han träffat. 

Visste inte att det kunde kännas eller vara såhär bra. Mogen, lugn, stabil, trygg och jäkligt välvårdad kvinna. 

Vilket socialt utbyte vi har, kan prata och diskutera på en mogen nivå, och rent sexuellt så är det också betydligt bättre. Träffat äldre som är så osäkra, riktigt oattraktivt, men här är det inga problem alls.  

Skit i äldre kvinnor, de har inget att ge enligt min erfarenhet. 
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:06:12 följande:
    Vanligt att män möts med intolerans. Jämför om en man hade skapat tråden och berättat om en yngre kvinna han träffat. 

Visste inte att det kunde kännas eller vara såhär bra. Mogen, lugn, stabil, trygg och jäkligt välvårdad kvinna. 

Vilket socialt utbyte vi har, kan prata och diskutera på en mogen nivå, och rent sexuellt så är det också betydligt bättre. Träffat äldre som är så osäkra, riktigt oattraktivt, men här är det inga problem alls.  

Skit i äldre kvinnor, de har inget att ge enligt min erfarenhet. 
    Du kör ot du med. Det blir inte att jämföra eftersom ts handlar om att träffa en äldre  Att korrekt  jämföra vore alltså om en man berättar om en äldre kvinna. Det är det ts handlar om. En äldre! Inte yngre. 
  • Anonym (Jackie)
    Anonym (Allakännerigendig) skrev 2023-05-02 09:13:29 följande:
    Du kör ot du med. Det blir inte att jämföra eftersom ts handlar om att träffa en äldre  Att korrekt  jämföra vore alltså om en man berättar om en äldre kvinna. Det är det ts handlar om. En äldre! Inte yngre. 
    Nej, så fort en man pratar om yngre så möts han av intolerans. Man kan inte ha nåt gemensamt osv. När kvinnor pratar om både yngre män och äldre män, så möts dom inte av samma intolerans. Då kan man ha nåt gemensamt, sexet är bra m.m. Så som TS beskriver det.
    Anonym (Jackie) skrev 2023-05-02 09:17:57 följande:
    Nej, så fort en man pratar om yngre så möts han av intolerans. Man kan inte ha nåt gemensamt osv. När kvinnor pratar om både yngre män och äldre män, så möts dom inte av samma intolerans. Då kan man ha nåt gemensamt, sexet är bra m.m. Så som TS beskriver det.
    Vad som händer om en man träffar vad som helst är ot i den här tråden. 
    Ts handlar om en kvinna som träffar en äldre man. 
  • Anonym (Jackie)
    Anonym (Allakännerigendig) skrev 2023-05-02 09:24:21 följande:
    Vad som händer om en man träffar vad som helst är ot i den här tråden. 
    Ts handlar om en kvinna som träffar en äldre man. 
    Dina inlägg är ännu mer OT. Du har inte tillfört ett dugg. Bara gnäller.
Svar på tråden Träffat en äldre man