Riksdagsvalet 2026
Valresultatet 2026 kommer att vara så överraskande att det kommer att gå en chockvåg genom hela landet. Ett fullständigt paradigmskifte. Jag har redan sett en mycket tung valprognos om detta som dock är hemlig.
Valresultatet 2026 kommer att vara så överraskande att det kommer att gå en chockvåg genom hela landet. Ett fullständigt paradigmskifte. Jag har redan sett en mycket tung valprognos om detta som dock är hemlig.
Hur det går i riksdagsvalet 2026 är det väl ingen som vet. Det är ju ett år tills dess. Det viktiga är dock att Miljöpartiet inte får något inflytande. Eller kommunisterna. Eller Centern. Eller Sossarna. Eller Liberalerna.

Det är självklart mycket olämpligt att en regeringspolitiker handlar med aktier i ett bolag samma dag som regeringen fattar beslut om en mångmiljonaffär med just det företaget.
Det centrala i frågan är om aktieköpet gjordes före eller efter att beslutet blev känt för marknaden det vill säga, om det finns misstanke om att politikern i fråga utnyttjat insiderinformation. Om politikern har tjänat eller förlorat på affären är i sig inte det viktiga.
Grubblar över tänkbara utfall av valet 2026 men jag kommer inte på något spännande som det skulle innebära. Vad skulle det vara? Berätta gärna!
Är det jag som ska bli anmäld för förtal? Oj, så rädd jag blir!
Kanske av samma person som har anklagat mig för att ha kopplingar till rasism, nazism och terrorism? Jisses, vad har hänt med världen!?
Det kan vara trevligt att träffas, men bara för att du ska kunna känna igen mig så ser jag ut så här. Kanske en fight med ljussablar?
www.youtube.com/shorts/3_7e61V9D0g