Anonym (Giggi) skrev 2025-04-26 07:47:25 följande:
Anklagelsen är samröre med och spridande av propaganda. Det är vad som jag sett rapporterats i alla fall
Man kan ha samröre MED utan att vara medlem I.
Han har onekligen haft samröre MED terrorgruppen PKK och han har onekligen både i media och på sina egna sociala media (borttagna nu) spridit deras budskap.
Det enda som återstår är att se om det han gjort i detta når upp till straffbar nivå
För vi är väl överens om att PKK är en terroristgrupp?! Det var ju trots allt Palme som först klassade dem som terrorgrupp.
x-x-x-x
Dåligt omdöme är det många som har visat upp genom åren men jag tror inte att YPG är klassade som terrorgrupp av Sverige och EU än.
Det är inget brott och återge verkligheten i Sverige som journalist.(Om man nu inte gör brott för att få tag i verkligheten, men såna existerar inte här.)
Detta är ett gupp du aldrig någonsin kommer komma över.
Inser att antingen är du en fascist som inbillar dig att Turkiet kan straffa icke brott från andra länder, eller så vet du ingenting om vad du pratar om.
Anonym (Giggi) skrev 2025-04-26 07:48:43 följande:
Jag bara läste vad du skrev och hur du skrev det så ...
Jag mår bra, hur så?
Skrev det så?
Men varför kör du en ad hominem över en saklig kritik för, kan det vara den enkla anledningen att du vet jag har rätt?
För det är ofta då folk går ad hominem som du gjorde.
Det enda du berättar med ad hominem är att du berättar jag har rätt.