Riksdagsvalet 2026
Varför fortsätter du att ljuga och provocera.. Vad är ditt syfte med att ljuga om vad jag har skrivit, och även försöka provocera med mer direkta lögner om vad jag har skrivit.
Ohh, nu har du en diskussion med dig själv och som jag aldrig deltagit i.
Undrar varför det händer varje gång när du är i farten för.
Den lagen är vad den är, inget du kan ändra på
Detta är vad som kommer att vara det egentliga valet inför 2026 års riksdagsval...
Vem som tycker bäst / sämst om att svälja i sig mest chokladpudding, under en och samma mandatperiod.
Detta är inte längre ett skämt, för man brukar oftast bli vad man äter i slutändan... Brun eller inte 🙃
Jag tror för högern kommer mycket handla om att börja prata om annat och attackera vänsterblocket för vara kassa och när det bara är en svårt medioker projicering.
Det är en sak jag lärt mig med denna regering, och det är att de skäms för sin regeringsbeslut, och alla svikna vallöften som de inte ens hade en fundering på att genomföra, och försöker inbilla sig smutskasta såssarna istället skulle ändra detta.
För idag verkar högerns politik vara att prata om vänstern och såssarna istället, och det är inte mycket till politik sånt inte