Riksdagsvalet 2026
Kanske du ska läsa vad som skrevs, men lugnt, vi förstår, bara de får lite, så kan man ge mycket till andra.
För det är exakt vad du säger, och när det är id etta sammanhanget.
Kanske du ska läsa vad som skrevs, men lugnt, vi förstår, bara de får lite, så kan man ge mycket till andra.
För det är exakt vad du säger, och när det är id etta sammanhanget.
Nu blir jag rätt så funderat på vad du gjorde där.
Det står "Detta innebär att Socialdemokraterna, även under perioden 2015?2022 när de formellt satt i regeringsställning, i praktiken inte kunde bedriva sin egen politik fullt ut.".
Hur in i helvete fick du det till att de inte skulle ha makten att påverka politiken för?
För det är ju sjukliga stora skillnader som du skapade genom köra det svart och vitt.
Och du tar detta till att de inte hade makten att påverka politiken.
Gör om gör rätt, och lär dig att allt i livet är inte svart och vitt.
Och måste tillägga en sak, den som säger sig luta åt S eller SD, den vet precis ingenting om politik.
Och med tanke på det är en röst på något helt annat och om det är valet.
Och en sak SD är duktiga på, det är ljuga för väljaren, och de går på det varje gång.
Och detta svart och vitt du ger, så är jag 100% säker på det slutar för SD för dig, kanske det är hela poängen att spela den som bytta från att vara för S och sen gav upp och sen massa invektiv och gnällande på S.
Det enda som krävs för att inse det krävs en helt annan regering, det är titta på regeringen och alla brutna vallöften och konstigheter.
Det komiska är att de inte hade full kontroll, utan var tvungna att ha en politik som var även något som höger ville ha.
Så de hade aldrig en makt att göra helt egen politik, hur kan du ha missat?
Så anklagar såssarna för makt till varje pris, och högern kunde inte ens bilda en regering med mer mandat
Och låt mig gissa, vart enda ord och vart enda beslut och vart enda sak såssarna gör är skadligt, du säger liksom ingenting med att säga ingenting, du måste väl förstå detta?
Och all politik börjar med analyserar problemet, hur kan du inte veta om detta?(För det är väldigt anmärkningsvärt, men förstår, det är agendan du har som gör att du måste undvika hur problemlösning går till, och att den är långt ifrån direkt, se bara på denna regeringen, men såklart, du blundar nu istället antar jag.)
Man ser en komisk panik nu i regeringen och hur de slänger skattesänkningar omkring sig som tokar.
Har dom ens räknat ihop att det går?
Eller är mer slag mot fattiga och låginkomsttagarna att förvänta?
Dock problematiken kvar oavsett, och att de inte kunde föra en politik som var grundat på dom själva, utan fick jämka.
Undrar varför du glömde av den bilden i en diskussion om varför inte såssarna gjorde mer, du vet redan svaret men vägrar acceptera fakta.
Vad är det om?
För oavsett vad du skriver, så kunde dom inte föra sin politik utan flera andra.
Är det inte rätt komiskt att ett parti som SD med så extremt mycket nazism, antisemitism och fascist önskningar.
Nu helt plötsligt är vän med judar, och försöker du inbilla dig det stannar så?
Jag är personliga starkt emot antisemitism, men vi lärt oss om den är i högern så ska det inte pratas om.
Undrar varför, är inte antisemitism dåligt?
För det trodde jag.
Löjligt drev nu mot Jessica.
Så högerextremism är bra då?
Men det förklarar den extremt ologiska med att du säger dig välja mellan såssarna och SD, finns liksom ingen grund för ett sånt binärt val alls.
Ska vi gissa om knappa året så är det SD som gäller?
Om minsta association med någon som kan beskyllas antisemitism är grund för att sparkas ut ur riksdagen, då lär halva V och S behöva sparkas.
SÅ vilka såssar och V filmar och sprider filmer på högerextrema sidor?
DU börjar nu visa att såssarna har aldrig varit ett alternativ för dig, och inte det allra minsta.
Och det är helt okey att kritisera Israel för deras folkmord mot gaza och Palestinier, och det är aldrig antisemitism att göra så.
Det mest intressanta dock hur Israel och hudar beklagat sig över holocoste, och sen gör dom en sjöälva, fast istället för gas, så kulor och bomber och vägra dom mat så de svälter ihjäl också.
Nä, men förstår ditt narrativ i agendan får dig skriva det felet.
Vill du verkligen se vart antisemitism finns och till och med befordras, så prva SD, de har långa rader av såna.
Och såssarna skulle göra sig av med Jamal till stämman, så där har du inte heller något att hämta.
Sanningen är nog att Ebba Busch återigen använt AI för att skriva ett inlägg och precis som tidigare har AI:n hallucinerat.
Kanske är det dags för Ebba att ta ett datorkörkort och slutar upp med att låta tekniken sköta politiken?
Jag märkt att det är en del som blir snabbt beroende av AI och att de inte längre klarar av att göra egna bedömningar om vad de ens "skriver".
Deta kan va ett mycket viktigt val för svenska folket.
Bjuder sossarna in islamskt parti som kommer komma , kommer de va slutet sen om de är inne i riksdagen och sossarna blir beroende av ett samarbete med dem för att sitta i makten om 4 år !
DU har dock en lite sak och hur dåliga denna regering varit för Sverige, dålig ekonomi, massor av vallöften svikna osv...
Sällan man osat en så stor inkompetens innan, även om det finns något stolpskott, så är det ovanliga många.
En partiledare klarar inte av att förmedla något utan att AI ska göra arbetet och fel på fel kommer.
Och tragiskt att en vice statsminister ska använda AI för hennes intellekt är inte starkt nog att göra det själv.