Padirac skrev 2025-06-05 19:11:22 följande:
Ok, så du menar att det SD och SDs trollfabriker håller på med är inte hederligt.
Det verkar vara en rimlig uppfattning.
Jag har säkert inte läst allt du skrivit, så att du i något annat inlägg skrivit att du tycker att det är ok för partier att knacka dörr bara de inte gör det på valdagen hade jag uppriktigt ingen aning om då det inte framgick av inlägget jag citerade och kommenterade då det i det inlägget bara framgick att du tyckte det var ohederligare av S valarbetare att knacka dörr på valdagen och att det var lätt att genomskåda SDs trollfabriker och att de var hederligare än vanliga valarbetare..
Kan du sammanfatta ditt svar till max två stycken i stället för en extrem "wall of text"?
Jag har aldrig skrivit/hävdat att SD's trollfabriker är hederligare än vanliga valarbetares arbete när de knackar dörr innan valdagen, det är något du diktar ihop från början till slut om att det skulle vara så.
Sedan så kan man ju undra hu du även skulle kunna få det till att man "inte kunde genomskåda att det var S som knackar dörr". Hur lyckades du att komma fram till DEN slutsatsen? 🙄
Jag har aldrig skrivit dig skrivit i "något annat inlägg"om att det är ok för partier att knacka döör. Står ju i samma inlägg du citerade och anklagde mig för saker jag inte skrivit. Till och med när du "om citerar" mitt inlägg så missar du det.
Jag skall omposta mitt inlägg #1718 som det handlar om citerar med citatbox:
EnAnonumius skrev 2025-06-05 05:26:09 följande:
Tja... Hellre en trollfabrik från SD (går ju lätt att genomskåda), än ohederlig röstfiske från sossarna.
De senaste tre valen så har sossarna knackat dörr på självaste valdagen för att röstfiska, i mitt bostadsområde. Tycker det är en otroligt ohederligt, av sossarna att göra en sådan sak.
Har inget emot att partier knacka dörr. Men ge fan i att springa och fiska efter röster på valdagen genom dörrknackning..
Sossarna, genom sin ohederliga taktik, her, enligt mig, överbevisat att de inte respekterar valdagen.
(Slut på citatet:)
Så att du skriver ".... så att du i något annat inlägg skrivit att du tycker att det är ok för partier att knacka dörr bara de inte gör det på valdagen hade jag uppriktigt ingen aning om ...."
Så bara där bevisar du ju med den kommentaren att du inte läste posten #1718 ordentligt över huvud taget innan du svarade med dina märkliga slutsatser och anklagelser.
Det står ju i inlägg #1718, tydligt, att jag har inget emot att partier knackar dörr.
Men ge fan i att knacka dörr på valdagen.
Hur lyckades du att missa det på det korta inlägget att jag inte har något emot att partier kackar dörr?