Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Riksdagsvalet 2026

KillBill skrev 2025-06-29 20:20:25 följande:
    Den här tråden handlar om riksdagsvalet 2026. Om du vill diskutera invandring så finns det massor av trådar där den typen av ämnen behandlas.
    Tänk på det själv när du är inne i andras trådar.. Många trådar du har struntat i vad TS vill diskutera, och försöka vända det till  till en "SD hatar tråd", men din propagandafabrik.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    KillBill skrev 2025-06-29 21:29:04 följande:

Det handlade inte om att jag tillrättavisade någon för vad som skrevs i tråden. Tvärtom var det en person som kritiserade vad som skrevs eller inte skrevs,  i en tråd jag själv hade startat. Jag förklarade då att om hon förväntade sig att jag (eller andra) skulle skriva om invandring, så kunde hon vända sig till andra trådar där det temat diskuteras.

Oh nu kom en av  KillBills klassiker "dubbla måttstockar".

Du själv har blivit påtalad flertalet gånger i andras trådar att hålla dig till ämnet för den aktuella tråden, alternativt starta en egen tråd, men nej det gör du inte utan du bara fortsätter helt respektlöst mot den TS med din propagandamaskin som heter "hata SD".

Så det är bara patetiskt att du blir "sur" när någon vill diskutera invandringen sig i din tråd här om riksdagsvalet.

Eller svar på denna frågan..
    Varför skall det vara okey för dig att gå ot i ANDRAS trådar för att sprida ditt SD.hat och ignorera uppmaningen om att du kan ta det i en egen tråd Men vägrar att acceptera att du får samma behandling tillbaka, ignorera ditt trådämne.

Fast iofs dubbla måttstockar verkar ju vara din melodi.
  • EnAnonumius
    Rataxes skrev 2025-06-29 22:10:22 följande:
    Som vanligt, "ni ska göra som jag säger, inte som jag gör".
    👍
  • EnAnonumius
    Anonym (Sossen) skrev 2025-06-29 23:07:52 följande:
    Har inga fobier för människor med annan hudfärg, så jag hade absolut kunna tänka mig det. Men främst vore det en möjlighet för alla som inte har råd att flytta hemifrån idag att få ett nytt och fräscht boende till en billig peng.
    Tja det byggs som aldrig förr överallt. Även i de utsatta områdena..
    Men när sossarna hade makten de två mandatperioderna innan borgarna tog över så verkade intresset för att ställa kravet på att bygga bra billiga boende inte ens på sosseaggendan alls.

Mycket nybygge som startades under sossarnas "tid", men billigt är dessa nybyggen inte alls. Nytt och fräscht boende för dem som har råd att punga ut med 8-12000 kr för en etta på 37kvm.
    Hur många unga har detta som har fått sitt första jobb?
    Nytt och frächt visst, men billigt nej det är det f*n inte. ´´
  • EnAnonumius
    klyban skrev 2025-06-30 08:14:00 följande:
    Intressant, för du körde en av dina extremt frekventa och försöker byta ämne.
    Sen förstår jag att när du har dubbla måttstockar att det jobbigt att höra detta och att folk ser rätt igenom dig.
    Vilka är dessa folk du syftar på?

Eller är det dina vanliga tramsiga försök till att provocera med att använda inslag av direkta lögner?

• EnAnonumius
    Anonym (Sossen) skrev 2025-06-30 07:02:54 följande:
    Det är inte billigt NU eftersom bostäderna inte är subventionerade. De som byggs i integrationssyfte skulle förstås vara det. Mitt förslag är att vi finansierar det med en särskild rasistskatt som sverigedemokrater betalar för att inte blanda sig.
    Och jag föreslår att sossarna bli belastade med ökad skatt om de inte vill flytta in till särskilt utsatta områden för att hjälpa till med integrationen, som är dear förslag..

Du vet detta enkla, leva som de predikar, dv.s att om de vill att integrationen skall bli bättre så kan de visa vägen genom att själva flytta till särskilt utsatta områden, eller betala dubbel skatt om de vill slippa flytta.

• EnAnonumius
    klyban skrev 2025-06-30 08:34:08 följande:

En gång i tiden var du mycket trogen saklighet och fakta, vad hände?

Det är jag fortfarande. Varken du gillar äkta fakta eller inte så gillar jag fortfrande saklighet och fakta. 

Inte mina problem att du vill  håller på systematiskt att ignorerar detta, till förmån  för att skapa en anledningar till att försöka provocera och hålla på med dina personpåhopp mot mig  och även andra med..

Det är något du har ägnat dig troget med de senaste åren, vägra acceptera att det finns fakta som inte stämmer med dina åsikter, och då sjunker du så lågt att försöka tramsa, provocera och ägna dig åt personpåhopp mot dina meningsmotståndare i stället.

• EnAnonumius
    Anonym (Sossen) skrev 2025-06-30 08:45:55 följande:
    Det kommer vara fritt fram för vem som helst att delta i integrationsprojektet och hjälpa till att hålla ihop Sverige, men ingen kommer tvingas. Vill du stå utanför och medverka till mer kriminalitet och barn som dödar barn, så får du göra det och även bära de samhällskostnader det medför.
    Vilka förutfattade meningar du har om dina motståndare i tråden.

Bor redan i ett särskilt utsatt område och är dessutom en helylle svensk.

Och jag anser att det skall införas särskild skatt för sossarna om de inte frivilligt flyttar till särskilt utsatt områden för att integrera sig med utländska medborgare även i boende.
    För är man för att man skall tvinga SD till skatt för att integrera sig med medborgare så borde man även vara för en sagt på sossarna om de skall slippa ifrån att "frivilligt" integrera sig.

• EnAnonumius
    Snälla Killen skrev 2025-07-01 06:44:45 följande:
    Förlåt om jag ställer frågan, men vet du ens skillnaden mellan kommunism och fascism?
    Ja du, jag vet skillnaden mellan fascism och kommunism. Kan ju säga rent ut att inget av alternativen här hemma i en demokratiskt land.

Två idiotismer helt enkelt.

• EnAnonumius
    klyban skrev 2025-07-01 10:58:16 följande:

Dock så är kommunism mer sällsynt än isglass i öknen.

Kortade ned ett långt inlägg.

Wow, ett inlägg utan poäng.

Det hör fan inte hit huruvida kommunismen är "mer sällsynt" eller inte.

Fakta är att både kommunism och fascism år  och förblir två idiotismer.

Svar på tråden Riksdagsvalet 2026