Riksdagsvalet 2026
Wow, ett inlägg utan poäng.
Det hör fan inte hit huruvida kommunismen är "mer sällsynt" eller inte.
Fakta är att både kommunism och fascism år och förblir två idiotismer.
Förstår du inte poängen?
Det jag undrar då är vad ska de ge oss att prata om något så sällsynt?
men det är lugnt, vi alla vet att det är bara tomma ord och försökte rikta blicken ifrån fascismen som växer i högern.
Och i inbillan att det skulle få dom att vara okey och för de drar upp kommunism som jag sade är lika sällsynt som isglass i öknen.
Nu är du där igen, d.vs tillskriva en otroligt massa innehåll som inte finns i ett inlägg, och sedan komma med den otroligt poänglösa och dumma kommentaren "prata om något sällsynt". Sedan fortsätter du ditt poänglösa tjafsande mot mig och försvara din intetsägande liknelser.
Det jag har bara gjort är att ENKELT (varken mer eller mindre), konstaterande att fascism och kommunism är två idiotismer.
Varken mer eller mindre.
För den som klar av att tänka, ser ju tydligt att jag ogillar både fascism och kommunism.
Det är du som väljer att tolka in mer än som finns i min text, och börjar med en massa poänglösa tjafsande mot mig och intetsägande "liknelser".
Oavsett hur mycket du pumpar på med en massa onödigt tjafsande med poänglösa kommentarer och intetsägande liknelser, så fråntar det aldrig att både fascism och kommunism är två idiotismer.
Och du det är ingen idé att du försöker komma med en massa förklaringar till mig om "hur det är och ligger till". Jag tänker inte tolka andras texter efter mallarna "falsk dikotomi" och anse att man skall agera baserat på detta.