• Sanlin90

BIM Juni 2023

Nu är kag iaf 100 på att jag haft äl för pmsen satte igång och jag börjar sura ihop, ska gå ut till macken o köpa godis :(

• Sanlin90

Idag är det starkare men osäker på färg, har molvärk och humöret igår va inte att leka med, blödde efter sex igår med!
  • Sanlin90
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-29 08:53:00 följande:

Segt Foodie❤️!! Ja jag ska också hålla mig ett tag till nu. Håller tummarna för noll mens och hög temp för dig i morgon 🤞

Ser möjligen någon antydan till något Sanlin, jag har aldrig använt dom testen, men kan alltså gå från svagt, nästan osynligt till starkt?

Det är nog världens mest opålitliga test tyvärr, dom kan visa jättestarka spök har jag hört men jag såg ju svagt på testet igår och idag är det starkare men tempen va lägre idag äl+10 så det va nog just spök.
    hade dock sovit med öppen mun och va snustorr i munnen. 
  • Sanlin90

Hejasommaren min gjorde något liknande men på äl+10 jag hade dock sovit med öppen min o va kruttorr i munnen

• Sanlin90
    Tror mensen är på g redan nu på äl+10 eller imorgon äl+11 va lite rosa nu igen och jag har mensvärk som kommer och går, är sinnesjukt trött med :(
  • Sanlin90

Jag har gett upp, mensen är beräknad 1-2 juni men verkar komma redan va lite rosa på pappret förut och jag tror tempen hade varit låg även om jag hade sovit med stängd mun så mensen kommer nog imorgon :(

• Sanlin90

ANSN jag tempar och när mensen ska komma så sjunker temperaturen igen efter att den hållt sig högre under tiden efter ägglossning. 

• Sanlin90
    Hejvärlden min temp gick upp igen idag men den va nog inte så låg som det visar igår för jag sov med öppen mun när jag hade stängt den några min blev det 36,35 så ska nog ändra den till det även att jag va vaken ett tag haha ska inte testa förrän imorgon igen, jag fyller år då så hade ju varit en trevlig present!

• Sanlin90

Jag är såå trött idag, sov 2,5 h när barnet va på fsk och är så trött nu

Svar på tråden BIM Juni 2023