• Sanlin90

BIM Juni 2023

Meh?! Jag började frysa pch fick mensvärk i 20 min sen gick den över, trodde mensen kom men va bara MASSOR med flytningar ?!
  • Sanlin90

Testade negativt igår men tänker om äl va typ cd 50-52 istället kanske det kan va implantations dipp idag om inte mensen duker upp?
  • Sanlin90

Får kag inte mens odag har kag nog inte haft ägglossning alls för nu har jag haft låg temp två dagar?

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-06-03 08:33:35 följande:

Ja de är lite konstigt.. kanske blev det aldrig ägglossning utan kroppen bara försökte :( 

Ja, jag tror bara kroppen försökt gång på gång på gång därför det blir en låg två höga hela tiden sen dipp igen, får hoppas den här två dagars dippen kanske ökar stadigt sen, jag började med den där oljan igår em och hoppas den kan hjälpa på traven
  • Sanlin90

Tror kroppen försökte ännu rn gång att ägglossa för idag gick trmpen upp igen efter två låga tempar

• Sanlin90

Kan en implantationsdipp hålla i sig två dagar? Fick starkaste spökstrecket jag haft idag
  • Sanlin90

Har aldrig någonsin haft ett positivt ägglossningstest inte ens när jag blev gravid med dottern så jag har gett upp dom tyvärr

• Sanlin90
    Fick en svag skugga på cb idag vet inte vad jag ska tro, har lite molvärk och halsbränna det är allt med dottern hade jag bara molvärk, den där skuggan syns väll inte ens här. 
  • Sanlin90

Jag mår inget bra idag, är gråtmild, mår lätt illa och fick avsmak mot kaffet rätt vad det va, nu har jag mensvärk och ligger med värmedynan och vill bara gråta. 

känner mig inte riktogt som mig själv :(

Svar på tråden BIM Juni 2023