BIM Juni 2023
16/6 - Lulu1987, 1a barnet
16-17/6 Sanlin1990, 2a barnet försökt 2 år
Ser tyvärr ingenting! :/
Ja endera det eller för mycket stress med ny tjänst! oavsett vilket är jag glad att den kom!
Verkar som om ägget släppte redan igår här och tempen sköt i höjden redan idag.🥰 fler med ägglossning nu? Hoppas de är vår tur nu alla vi som väntar ❤️
Spännande! tempar du också så du kanske ser när ägget väl släpper sen?🥰
Åh vad jag hatar att citera från mobilen ! Jag hinner trycka på både gilla och ogilla innan jag lyckats få fram citera !
Jag har jätte starka positiva äl test idag så jag tänkte försöka få till det i kväll för sen jobbar han kväll och fredag har vi student på annan ort .
Det är inte så klurigt som en kan tro! :) det som behövs är en termometer med två decimaler och att en tar temp varje morgon samma tid innan en lämnat sängen. fördelen med att ta temperatur är att ägget faktiskt släpper och när. ägglossningstest säger att ägglossning är på väg men du vet aldrig om den hänt eller när ägget släppt.
Så himla svårt att uttala sig utan att ha en ?vanlig? graf att jämföra med. några goda tecken kan vara implantationsdipp mellsn dag 5-7 någonstans efter äl samt en ökning därefter i grader. Det skulle kunna vara det på din graf men eftersom de inte finns någon att jämföra med kan det också vara helt normalt för dig. Här. Är min senaste plus graf som tyvärr slutade i missfall:
och här är en vanlig:
Kännetecknande för mig brukar vara mycket högre temp och mer stabil efter ägglossning med någon endagsdipp men temposkillnad mellan plus och inte plus är talande. Det var samma när jag väntade dottern. Kommer aldrig så nära eller upp till 37,0 om de inte är ett plus :)
Ja det är låg temp! När tar du tempen? Den är högre ju senare på morgonen en tar. jag tar Alltid vid kl 06:30.
nej de är nog inte för tidigt! håller tummarna!
Du ska ta samma tid varje morgon och helst när du vaknar nen innan du går upp.