Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM Juni 2023

Senast jag var gravid sänktes det bara lite dock! Se denna. Så tror inte de måste vara under linjen :)
    Amaaanda00 skrev 2023-06-19 12:38:20 följande:

Någon som vet hur många grader tempen ska sjunka för att det ska kunna vara en så kallad implationsdip? 

• Syskonförsök

Jag väntar med spänning precis som er! Äl+7 idag och undrar så febrilt om grafen visar på ett ägg som fäst. Vill kunna testa NU. 

• Syskonförsök

Eller hur! Nej, har sldrig fått en så stor dipp. Hade en förförra cykeln när det var En plus graf som blev missfall. hade det inte förra när de inte tog sig. Så hoppas innerligt de betyder plus igen🥺

Amaaanda00 skrev 2023-06-20 12:45:23 följande:

Syskonförsök: om du inte brukar ha en sån dip så ser det ju verkligen lovande ut. Håller tummarna för dig! 🤞🏼 uppdatera om tempen stegrar dom kommande dagarna ????

• Syskonförsök

Grattis! Har det varit lika svagt flera dagar eller har du sett en ökning?🥰

barnlängtan89 skrev 2023-06-22 10:26:15 följande:
    Ja precis tog ett digitalt igår, skulle bara vilja få ett starkare resultat 🙈
  • Syskonförsök
    Hej! bim-6 eller ägglossning+9 idag. Har en väldigt hoppfull graf och hoppas så innerligt att det är vår tur nu igen! testade idag kanske lite väl tidigt så syntes inget men hoppas verkligen på ett plus imorgon bitti eller i helgen. ❤️ inbillar mig massor av symtom men det hör ju den olidliga väntan lite till! 

Hur går det och känns för er som också väntar nu? 

• Syskonförsök

Samma här! Bim är också tisdag! Så segt att se minus men en är så nyfiken att de inte går att hålla sig.. bara längtar och hoppas se ett plus 

Alvedon83 skrev 2023-06-22 20:35:29 följande:
    Det känns segt, har inga symptom. Har inte kunnat hålla mig från att testa, visar bara negativt😓 ska testa imorrn igen, bim är på tisdag.
  • Syskonförsök

åh vad trist! Jag testade aldrig igår, ska testa snart nu om jag vågar. Min graf är fantastiskt fin men jag har ändå en gnagande känsla av att jag återigen kommer bli besviken när jag testar så jag drar mig lite för att testa!

Alvedon83 skrev 2023-06-24 07:57:58 följande:

Negativt test idag igen😓 

Hur går det för dig syskonförsök?

• Syskonförsök

Ja, andra försöket sedan missfall för mig men de första plusset tog 11 försök? 
    jag testade med ett testa tidigt babyplan och ser ett svaaaaaaaagt streck men inte tillräckligt för att skrika jippy! Provar igen imorgon! 

Alvedon83 skrev 2023-06-24 08:31:56 följande:
    Håller tummarna på positivt testGlad 

Besvikelsen när det inte verkar bli nåt den här månaden heller är stor😓 femte försöket sedan missfall i februari.
  • Syskonförsök

tyvärr inget tidigt digitalt!! Och tog ett RFSU vanligt med där strecket inte syns så tror de är för tidigt för ett digitalt med känslighet 25. Kanske drar och köper ultratidigt dock? haha de är så svårt att tro på förrän en ser ?gravid? i text. Rädd att de är spök annars ju. 

Bär skrev 2023-06-24 09:07:45 följande:
    Jag tycker man ser strecket tydligt. Du är väl npgra dagar innan BIM med? Du har inget digitalt att testa?

Har fortsatt följa er på avstånd även om jag gått över till juli gruppen! Håller tummarna att det är ett plus ❤️
  • Syskonförsök

Hah nej jag ser inte ens något själv när jag uppdaterade familjeliv, de var som första kvaliten jag la upp som troligen bär såg försvann. Spännande. kan prova en annan Bara för skojs skull 

Amaaanda00 skrev 2023-06-24 09:29:18 följande:

Jag ser tyvärr inget streck på den bilden syskonförsök. men det kan ju vara pga att bilden blir i dålig kvalitet. När har du BIM? Jag själv har BIM idag och tempen sjönk imorse så nu väntar jag bara in mensen tyvärr.. 

• Syskonförsök

Bim är tisdag! med dottern plussade jag med dessa test lite tydligare äl+10 och idag är det äl+11. kan såklart skilja sig graviditet till graviditet. Senast jag var gravid som blev missfall syntes det på dessa först äl+12? litar inte på de förrän jag ser ?gravid? på ett digitalt så ingen fara för er som säger ni inte ser det! Får se om jag inte åker iväg snart och köper två tidiga digitala, ett att ta nu och ett att spara om de inte syns och ta om någon dag isf! :) trist att säga till maken att ?de kanske är något men kanske inte? hahah.

• Syskonförsök

Hoppas innerligt det är något. ❤️ över ett års försök nu med syskon. 

Bär skrev 2023-06-24 09:38:58 följande:
    Tycker helt ärligt att jag ser streck där med!
  • Syskonförsök

Köpte digitalt ultratidigt som visade inte gravid så var troligtvis spök tyvärr! De ska inte vara lätt att skaffa barn inte! :p 

• Syskonförsök

Tycker det är ett tydligt plus!! Ta ett digitalt om du vill få det helt bekräftat för att känna dig säker men de är absolut ett plus. Grattis!

gladloppa skrev 2023-06-24 11:03:03 följande:
    Varit lite Frånvarande i tråden men hoppas det är många som plussat nu! Jag hade själv gett upp hoppet, har testat flera gånger. Fortfarande ingen mens, idag dag 42 i cykeln? tog test imorse, och tyckermig se ett streck men vet inte om jag inbillar mig haha. Vad ser ni??
  • Syskonförsök

De var faktiskt samma urin! jag jämförde bilderna på testerna från senaste plusset och då var det extremt likt testet jag tog dagen innan plus på digitalt förra gången.. MEN jag ska inte hoppas för mycket utan nu tar jag bara en paus ett par dagar och ser. Jag har tyvärr inget testa tidigt kvar hemma men har RFSU vanliga så tänker jag kanske provar måndag/tisdag om tempen fortfarande är hög och annars var det nog tyvärr spök. Jag har inte heller fått det förut faktiskt , bara efter tid men aldrig inom tid. Och bilderna tog jag inom tid. 

Alvedon83 skrev 2023-06-24 12:19:08 följande:
    Åh va trist, men det kanske visar senare? Om första testet var på morgonurin men inte det digitala? Jag köpte 15-pack av Babyplan som jag nu använt upp och jag fick aldrig nåt spökstreck inte heller efter tester torkat.
  • Syskonförsök

Haha men nej!! Ska vi inte peppa varann att spara? Tidigast att testa på måndag nästa gång ;)

Alvedon83 skrev 2023-06-24 13:27:59 följande:
    Ja, inte mycket mer att göra än å vänta. Jag har bara ett test kvar, tänkte spara det till bim på tisdag men kommer förmodligen slösa upp det imorgon😅

Hoppet finns ju så länge mensen inte kommer.
  • Syskonförsök

Grattis!!!❤️

gladloppa skrev 2023-06-25 08:04:45 följande:
    Känns helt overkligt att skriva detta men idag kom ett tydligt plus - jag är gravid med min andra bebis🥺😭❤️
    lycka till alla !!!
  • Syskonförsök

Jag har bim tisdag, tempen droppade idag på äl+12 som den brukar innan mens så jag tror jag ger upp detta försök. Ni kommer inte se mig i juli tråden då jag kommer ha bim i augusti nästa gång men även tar en paus nu under kommande fyra veckors semester från allt vad äl tester och temp heter! :) lycka till alla!

Svar på tråden BIM Juni 2023