Min ångest tar aldrig slut
Så mycket i mitt liv ger mig sådan extrem ångest att jag inte står ut.
Vill bara fly, men vet inte hur. :(
Så mycket i mitt liv ger mig sådan extrem ångest att jag inte står ut.
Vill bara fly, men vet inte hur. :(
Jag oroar mig för min ekonomi.
Studerar men det är svårt så jag oroar mig för att faila för mycket så att jag blir utan inkomst.
Sedan är det liksom känslan inför saker som år nya. De flesta förändringar ger mig ångest, men tyvärr ger också minnen mig ångest.
Alltså det mesta ger mig ångest.
Jag oroar mig för min ekonomi.
Studerar men det är svårt så jag oroar mig för att faila för mycket så att jag blir utan inkomst.
Sedan är det liksom känslan inför saker som är nya. De flesta förändringar ger mig ångest, men tyvärr ger också minnen mig ångest.
Alltså det mesta ger mig ångest. //
Bäsra sättet att förbättra ångest är att möta den och acceptera den. Kan behövas lite terapi.
Om du tror på icke-traditionella lösningar och alternativ medicin, kan jag rekommendera rå och vegetarisk diet. Du kan gå över och bli vegan/frukterian. Använd probiotika som kombucha, ingefärashot, ginseng, örter, kryddor och ät mindre processerad mat. Ångest är relaterat till dålig kosthållning och du kan behöva äta och dricka bättre. Ät kosttillskott med D-vitamin och håll dig mentalt sysselsatt. Att hitta en ny hobby.
Promenader är kanon. Lägg till ketogen kost med så är du nog hemma sen.
Promenader är kanon. Lägg till ketogen kost med så är du nog hemma sen.
Sök sommarjobb /extraknäck om du inte redan har det. Så slipper du ekonomisk stress åtminstone.