Inlägg från: Anonym (Maria) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maria)

Jag tror min sambos kollega är kär i honom

Tecum skrev 2023-05-23 20:00:59 följande:
    Sambon hanterar det redan genom att avslå hennes inviter. Det ska han fortsätta med och dessutom dra ner på sms. Att blocka henne blir inte bra då de jobbar ihop och måste fungera där.

Klart TS ska följa med på festen och lära känna sin fiende. TS ska klä sig supersnyggt, hänga vid sambons arm hela kvällen, se till att pussa och ta på varann och visa hur kära de är och hur bra de passar ihop. Vara vänligt nedlåtande mot tjejen och på så sätt visa var skåpet ska stå.
    Störtlöjligt, skulle aldrig slåss om en man eller demonstrera mot en annan kvinna.

Det är upp till mannen vad han gör av det, och vad han vill är det enda som betyder något.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Extremt hett) skrev 2023-05-24 00:16:12 följande:
    Tänk såhär, vem vill du spendera livet med? Någon som anser att du är utbytbar och finner idén om att anstränga sig för dig störtlöjlig, eller någon som uppvaktar dig och tydligt visar att hon är beredd att anstränga sig för dig?
    Och hur vet du att jag inte vill anstränga mig för min man och uppvakta honom, det kan jag göra helt utan att tramsa mot en annan kvinna.
Svar på tråden Jag tror min sambos kollega är kär i honom