Är alltid kåt
Härligt för dig, det är så fascinerande hur olika män och kvinnor fungerar, detta stöder mig i beslutsångest om att bryta upp eller inte.
Härligt för dig, det är så fascinerande hur olika män och kvinnor fungerar, detta stöder mig i beslutsångest om att bryta upp eller inte.
Här är det tvärt om tycker jag. Kvinnan är otroligt lat och jag får dra hela det sexuella lasset.
Hon har hävdat att det beror på att hon gör så mycket av hushållsarbetet.. men det har i praktiken lett till att jag nu lagar mat 5 av 7 dagar, lägger barnen, diskar och dammsuger. Tvätten är det enda jag inte rör, eller ja, jag fyller maskinen och startar den, tömmer men får inte hänga upp eftersom det tydligen kan bli fel.
Jag är ständigt kåt och nu har det gått så långt att hon ställer upp på freeuse för att lindra min frustration, men det är ju inte det jag vill ha..
Samtidigt är det ju härligt att vara i en relation.. hoppas ts hittar en man som kan hålla igång dig. Risken är att det blir ensamt efter att du gått genom alla tillgängliga män i omgivningen.