• Anonym040

Är alltid kåt

Jag är relativt nyseparerad och under min relation hade vi nästan aldrig sex. Jag tände ej på min sambo, han var tråkig i sängen och otroligt lat så jag gjorde det hellre själv.

Sedan jag blev singel har jag blivit så kåt. Jag har dessutom börjat ha trekanter med män. Har inga problem alls med att ha nya män de helger jag inte har barnen. Greje  är att jag tänder på det, tänder på att män vill knulla mig. I helgen kom två män hem till mig som jag fick kontakt med på nätet. Vi hade sex hela natten. Nu ska de komma till mig imorgon igen  och jag är kåt redan nu. 

Är det fler som gör så här? Börjar fundera på om det är något fel på mig? Jag älskar sex, sex med flera män.

• Svar på tråden Är alltid kåt
  • Anonym (82an)

Låter ju underbart Skrattande

You go girl! Solig

• Anonym (Man 53 år)

Grattis!

Njut av livet och ha kul. Det är absolut inget fel alls - så kul att du väckt liv i en del av livet som du låtit gå på sparlåga ett tag. 

Låt sexlivet blomma ut. Du lever bara en gång!!

Lycka till.

/ Man 53 år.

• Anonym (Xx)

Njut av att du har kul ! Och av att ha sex.Jag är själv tjej och säger kör på bara :)
    Men var försiktig med sjukdomar och sånt

• Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Xx) skrev 2023-05-29 22:25:30 följande:

Njut av att du har kul ! Och av att ha sex.Jag är själv tjej och säger kör på bara :)
    Men var försiktig med sjukdomar och sånt

Klok kommentar!
  • Anonym (Out of bounds)

Skulle kunna vara förklimakteriet, jag har haft det hemskt i ett par månader.

Eller är det så stort lyft att bli av med en karl som inte drar sin vikt och inte tar hand om sin skit hemma att hela din kropp mår bättre och lusten kommer tillbaka.

Finns dussintals kvinnor som vittnar om samma på Instagram-mansbebisar. Hur de kunnat sluta med antidepressiva, blivit av med ångest och värk, kunnat börja jobba mer/ igen när de dumpat en man som bara drar ner dem och är ego.

• Anonym (Koppen)

Härligt för dig, det är så fascinerande hur olika män och kvinnor fungerar, detta stöder mig i beslutsångest om att bryta upp eller inte. 

• Anonym (40ish)

Här är det tvärt om tycker jag. Kvinnan är otroligt lat och jag får dra hela det sexuella lasset. 

Hon har hävdat att det beror på att hon gör så mycket av hushållsarbetet.. men det har i praktiken lett till att jag nu lagar mat 5 av 7 dagar, lägger barnen, diskar och dammsuger. Tvätten är det enda jag inte rör, eller ja, jag fyller maskinen och startar den, tömmer men får inte hänga upp eftersom det tydligen kan bli fel.

Jag är ständigt kåt och nu har det gått så långt att hon ställer upp på freeuse för att lindra min frustration, men det är ju inte det jag vill ha..

Samtidigt är det ju härligt att vara i en relation.. hoppas ts hittar en man som kan hålla igång dig. Risken är att det blir ensamt efter att du gått genom alla tillgängliga män i omgivningen.

• Anonym040

Tack för era svar, det kändes skönt att inte verka helt onormal 😅

• Anonym (Koppen)
    Anonym (40ish) skrev 2023-05-30 16:10:40 följande:

Här är det tvärt om tycker jag. Kvinnan är otroligt lat och jag får dra hela det sexuella lasset. 

Hon har hävdat att det beror på att hon gör så mycket av hushållsarbetet.. men det har i praktiken lett till att jag nu lagar mat 5 av 7 dagar, lägger barnen, diskar och dammsuger. Tvätten är det enda jag inte rör, eller ja, jag fyller maskinen och startar den, tömmer men får inte hänga upp eftersom det tydligen kan bli fel.

Jag är ständigt kåt och nu har det gått så långt att hon ställer upp på freeuse för att lindra min frustration, men det är ju inte det jag vill ha..

Samtidigt är det ju härligt att vara i en relation.. hoppas ts hittar en man som kan hålla igång dig. Risken är att det blir ensamt efter att du gått genom alla tillgängliga män i omgivningen.

Jag känner tydligt igen mig i det du beskriver,  det spelar liksom ingen roll vad vad man gör. 

Jag har kämpat i flera år men nu gett upp. Har ställt frågan här på FL om kvinnor som återfått sin sexlust efter längre tids brist. Min tanke var få nytt hopp genom att hör från någon annan som fått fart på sitt förhållande.
    I flera av svaren skrev kvinnor de gått från nästan noll i sexlust till ett härligt sexliv med massor av lust,,,   men det efter att de brutit sitt långvariga förhållande och likt TS hittat ny/nya partners. 
  • Anonym (Man 53 år)
    Anonym (Koppen) skrev 2023-05-30 18:12:13 följande:
    Jag känner tydligt igen mig i det du beskriver,  det spelar liksom ingen roll vad vad man gör. 

Jag har kämpat i flera år men nu gett upp. Har ställt frågan här på FL om kvinnor som återfått sin sexlust efter längre tids brist. Min tanke var få nytt hopp genom att hör från någon annan som fått fart på sitt förhållande.
    I flera av svaren skrev kvinnor de gått från nästan noll i sexlust till ett härligt sexliv med massor av lust,,,   men det efter att de brutit sitt långvariga förhållande och likt TS hittat ny/nya partners. 
    Min fru sedan massor av år tillbaka fick en rejäl nytändning i sitt sexliv nyligen.

Hon gick på sparlåga i flera år och tyckte inte om sig själv och tappade lusten rätt ordentligt.

För nåt år sedan bestämde hon sig för att faktiskt välja att utforska sin sexualitet och typ ge det en chans. Hon ville våga ge sig hän, att våga tillåta sig att tappa kontrollen över hur hon reagerar och ge sig hän.

Och - det har givit resultat så det står härliga till!!
    Vi har ett mycket rikare och mer passionerat förhållande till sex och vår relation numer. 
    Hon tillät sig att testa på lite lätt bondage och dominans och hon går igång på riktigt av det. 
    Vi har nåt höjder sexuellt vi aldrig trodde båda två numer.

Så - man behöver INTE byta partner alla gånger - det handlar mycket om mindset och att våga tillåta sig att testa sånt som man sagt absolut no-no till förut så kanske nåt nytt kommer igång. 

Lycka till alla par och ensamstående. Det finns inga standardiserade lösningar men våga är nog ordet - att tillåta sig själv VÅGA🥳
Svar på tråden Är alltid kåt