Tjosan123 skrev 2023-06-02 11:57:21 följande:
Jo, tävlandet kommer hon få avstå i år,samt meeting och kurser tyvärr. (Också tragiskt då det är hennes chans att komma bort och träffa vänner. hon är ju själv nu,men men). Vi stå i ett stall där de har inridning och tillridning. Inga inarkoderade alltså,bara verksamhet med dyra hästar och inridnig liksom. Min dotter är den enda.
Kläder är det stopp på, och privatlektioner eller övrig träning blir bara de gånger mormor bjuder ;)
I try...
Tjosan123 skrev 2023-06-02 12:02:12 följande:
Nu blir det ju inte bara de kostnader jag hade innan, utan dubbelt på bensin också. Vi åker ju aldrig dit ihop mer, och hennes väg blir längre nu.
Det retar mig också att de har min spotify i det hushållet, min netflix osv.
Jag vill inte va den som plockar bort. Jag är inte sån,men nu när det är som det är, så tro fan man knyter näven i ficka ibland.
Jaha, men då får hon väl ta bussen eller cykla? Netflix och Spotify kan du väl säga upp? Förstår inte hur 2000/mån kan göra så stor skillnad faktiskt, bara mat till en tonåring kostar ju mer än så om du inte fött upp ungen på makaroner. Sen kan du ju flytta till mindre bostad också om dottern inte bor hos dig.
Du verkar inte det minsta lösningsorienterad.