• New  Dawn

Fontänorgasm

Anonym (Man och make) skrev 2023-06-02 18:09:42 följande:
    Stämmer den "vetenskapliga studier" med verkligheten så har jag druckit urin... oplanerat. 
    Inte visste jag att jag har testat wet...
    Det smakade och luktade mycket svagt av urin.

Jag tvivlar inte på att det du hänvisar till är nån sämre källa än andra studier men märkligt onekligen att det inte gjorts fler studier om detta!! 
    Självklart har du druckit urin, vad annars? men urin bildas snabbare under sex, det har man sett vid MRT av flera par som haft sex i kameran.
    Urin luktar verkligen inte alltid, tex om du druckit mycket, eller efter sex. Eller om du fått väldigt mycket dropp på sjukhus. Smakar troligen inte mycket då heller. 

Om du inte var nöjd med förra referensen kommer originalet här. 

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Man och make) skrev 2023-06-02 19:57:27 följande:
    Tack för förtydligande.

Jag är inte skraj och äcklad av wet-sex så inget bekymmer. Lite kinky är det iallafall. Och alltså lite oväntat att det blev wet sex den gången // Glad

Och jag kan ju berätta då att det smakade mycket mycket svagt urin. Väldigt sexigt var det hur som helst att känna att hon okontrollerat fullständigt gav sig hän och njöt
    Ja, Huvudsaken är ju att hon njuter 🙂(oavsett sprut eller inte) 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Fontänorgasm