I chock ????
Hej ! Jag måste skriva och fråga varför min dejt betedde sig så illa . Vi har dejtat i ca 2 veckor och jag har berättat att jag inte kan dricka starksprit för jag får minnesluckor av det .
Berättade att det har hänt inte så trevliga saker när jag blandar alkohol . Som att jag inte minns vad jag sagt under kvällen .
På vår 5 dejt kommer han till mig för att grilla och har med sig 5 flaskor dyra röda italienska viner , 1 whiskey och 10 starköl .
vi dricker 2 av flaskorna under kvällen och när vi ätit klart häller han upp whiskey till mig fast jag sagt att jag inte vill ha. Han sitter bredvid mig och säger smaka nu den här är riktigt god. Såklart skulle jag ha insisterat på att inte smaka men jag smuttade lite och tog en klunk . Minns inte mer än att jag vaknar på morgonen och han står påklädd vid min säng och säger att han vill ha 2 dagar för sig själv och tänka efter vår relation . Jag frågade om jag varit elak och han svarar nej inte direkt men du började och ifrågasätta varför min hund inte bor hos mig utan med mitt ex och det har du inte med att göra säger han . Min fråga är nu varför tar man med sig så mycket alkohol till någon som talat om att jag inte fixar det.
Vill tillägga att han tog sömntabletter varje kväll även efter han druckit . Zoplikon.