• Minna21

I chock ????

Hej ! Jag måste skriva och fråga varför min dejt betedde sig så illa  . Vi har dejtat i ca 2 veckor och jag har berättat att jag inte kan dricka starksprit för jag får minnesluckor av det . 
    Berättade att det har hänt inte så trevliga saker när jag blandar alkohol . Som att jag inte minns vad jag sagt under kvällen .
    På vår 5 dejt kommer han till mig för att grilla och har med sig 5 flaskor dyra röda italienska viner , 1 whiskey och 10 starköl .
    vi dricker 2 av flaskorna under kvällen och när vi ätit klart häller han upp whiskey till mig fast jag sagt att jag inte vill ha. Han sitter bredvid mig och säger smaka nu den här är riktigt god. Såklart skulle jag ha insisterat på att inte smaka men jag smuttade lite och tog en klunk . Minns inte mer än att jag vaknar på morgonen och han står påklädd vid min säng och säger att han vill ha 2 dagar för sig själv och tänka efter vår relation . Jag frågade om jag varit elak och han svarar nej inte direkt men du började och ifrågasätta varför min hund inte bor hos mig utan med mitt ex och det har du inte med att göra säger han . Min fråga är nu varför tar man med sig så mycket alkohol till någon som talat om att jag inte fixar det. 

Vill tillägga att han tog sömntabletter varje kväll även efter han druckit . Zoplikon.

• Svar på tråden I chock ????
  • Tecum
    Anonym (M) skrev 2023-06-03 14:38:35 följande:

Och varför stannade han natten då fast han ogillade hennes kommentarer så till den milda grad?

Och har han väntat tills hon vaknade när han står påklädd där? 

Det finns något mer i historien här.

Det var mitt i natten och han var väl trött. Köra kunde han inte efter allt supande.

De hade redan haft sex så han behövde inte droga TS för det.
  • Anonym (M)
    Minna21 skrev 2023-06-03 15:01:38 följande:

Han ville dumpa mig och gjorde det på ett vidrigt sätt

Du menar att det var planen med grillkvällen från början?

Hade han varit vaken hela tiden undrar jag? Varför var han så pigg på morgonen men inte du? Han står påklädd och väntar på att få säga sitt. Han kunde väl bara ha dragit
  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2023-06-03 14:55:18 följande:
    Det var mitt i natten och han var väl trött. Köra kunde han inte efter allt supande.

De hade redan haft sex så han behövde inte droga TS för det.
    Inte alls säkert att han är under gränsen ens på morgonen
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (M) skrev 2023-06-03 14:46:59 följande:
    Ja jag menade att om det var så hemskt att kommentera om hunden så varför drar han inte direkt ifrån en sån människa som han inte vill ha i sitt liv

Och att han står sådär och väntar påklädd, för att säga sitt.

Och har han ens sovit? Blev han påverkad eller inte. Vad har han gjort när TS sov eller var däckad?
    Äh, alla drar inte på fläcken utan behöver lite startsträcka s.a.s.

Jag gissar att han inte tog sömntablett den kvällen iaf. Jäkla skum kille oavsett. Om jag var ts skulle jag kolla upp smycken och andra värdesaker, kan säga av egen erfarenhet att det finns såna svin också.
  • Anonym (M)

Och en fråga till TS tror du att det är något du skulle kunna säga? Eller kan han ha hittat på det med hunden?

• Anonym (M)
    Anonym (Hmm) skrev 2023-06-03 15:19:02 följande:
    Äh, alla drar inte på fläcken utan behöver lite startsträcka s.a.s.

Jag gissar att han inte tog sömntablett den kvällen iaf. Jäkla skum kille oavsett. Om jag var ts skulle jag kolla upp smycken och andra värdesaker, kan säga av egen erfarenhet att det finns såna svin också.
    Jag håller med han verkar jävligt skum! Så hans avsikter kanske inte är så självklara. Sex kanske inte var på agendan här.
  • Anonym (M)

Ta med sig en massa flaskor och som jag förstått den lämnade han också de oanvända flaskorna? Som en gåva?

• Anonym (M)

Vad blev det av de 10 burkarna starköl? Det förtäljer inte historien om han drack dem.

Stod du för maten eller betalade han även det?

Vad har ni gjort på era tidigare dejter? 

Jag tycker det kan vara lite magstarkt att påstå att han utnyttjat TS utan att känna till mer om historien. Han kanske investerat en hel del i henne och velat ha någonting djupt. Men någonting under kvällen/natten hände kanske? Han kanske kommer tillbaka?

Vem vet vad han tänker.

• Ocdmänniska

Jag skulle ha funderat på om han våldtog dig faktiskt.. Det han sa sedan på morgonen vara bara en bortförklaring efter han fick vad han ville, skulle jag tippa på. Och sen ens ta med sig så mycket alcohol, dock som vissa skriver tycker jag inte att 2 flaskor vin är mycket, själv kan jag lätt dricka en flaska vin utan problem, alltså utan som nån skrev "däcka". Men sen ta med whiskey på det, och när han inte tog ett nej på att du inte ville ha det så skulle du direkt kastat ut han, men du vart utnyttjad och är lätt att vara efterklok. Säger inte på något sätt att det är ditt fel

Svar på tråden I chock ????