• Fontana

Kommer inte in på flashback

Jag brukar inte ha några problem med att komma in på Flashback, men sedan händer ofta en underlig grej när jag ska gå vidare till en sida:

Jag klickar t.ex. på sida 2 i en tråd. Det blinkar till lite i adressfältet, sedan blir det stående på "Flashback.se). Händer ingenting mer, jag står kvar på första sidan. 

Om jag avbryter processen (i Safari klickar man på ett X i adressraden) så slutar den söka (eller vad den nu gör). Klickar jag sedan på sida 2 igen så fungerar det ofta och jag kommer till sida två.

Detta händer hela tiden, men jag har vant mig nu och kör nästan alltid: klicka dit jag vill - avbryt processen - klicka en gång till.

Vet inte om ni förstår hur jag menar? Någon annan som har samma problem?

• Fontana

Skrev lite fel i mitt förra inlägg: Flashback Forum har ju adressen flashback.org 

Jag har ju Mac och använder webläsaren Safari, men just när jag hade skickat iväg mitt inlägg slog det mig att jag borde prova en annan webbläsare. Körde lite med Firefox nu, och det fungerade åtminstone flera gånger utan att behöva avsluta och börja om. 

Annars tror jag nog också att det är en fråga om överbelastade servers.

Svar på tråden Kommer inte in på flashback