• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Sally101

Blir så förvirrad nu. Hur hade ni tolkat detta resultat, på bilden? (Översta och nedersta testen är ju samma test, bara att jag dragit ur stickan för att se strecken).

Clearbluetestet är ett sådant som testar ökning av både östrogen och LH. Jag tog första cbtestet igår, då var det en cirkel, alltså negativt/låg.

Det mellersta är ett LHtest från rfsu, uppenbart negativt.

Båda testerna på bilden är gjorda med samma morgonurin, i en kopp.

• Sally101
    Sally101 skrev 2023-07-09 10:31:20 följande:

Blir så förvirrad nu. Hur hade ni tolkat detta resultat, på bilden? (Översta och nedersta testen är ju samma test, bara att jag dragit ur stickan för att se strecken).

Clearbluetestet är ett sådant som testar ökning av både östrogen och LH. Jag tog första cbtestet igår, då var det en cirkel, alltså negativt/låg.

Det mellersta är ett LHtest från rfsu, uppenbart negativt.

Båda testerna på bilden är gjorda med samma morgonurin, i en kopp.

Detta är min temp just nu

• Sanlin90

Någon som brukar ha typ som vallningar eller känna sig extremt varm innan mens?

• Hejvärldenhej

Åh men vi håller tummarna Natalina ❤️

vad skönt syskonförsök!! brukar också få så sen ägglossning svinstörigt när man försöker! NC har inte ännu snappat upp munkpepparn och jag trixar med nytt mätsätt men hoppas på runt CD 17 istället för 25. Hoppas dom små simmarna du fick klamrar sig kvar och att din man mår bättre snart❤️

Vilken gubbe var det Sally101? Blink eller stannar kvar? Jag litar på Clearblue, tycker de andra är svåra och inte alltid helt tydliga. 

• Sally101
    Hejvärldenhej
    Det var en fast smiley, alltså maximal fertilitet 😬 det var därför jag blev så fundersam när det är så lågt på rfsu.
  • Syskonförsök

Jag tipsar om inotisol om de blir fler försök sen! Det funkade bättre än munkpeppar av detta att döma! :) eller kanske dem i kombo? Jag har ätit munnpeppar nu med haha. Piller missbrukare när de kommer till bebis verkstad!!

jag tror inte det blir mer försök nu, jag kommer inte pressa när han mår dåligt stackarn! Endera klarar sig rackarna med 3-4 dagar som de visst blir beroende på när ägget släpper eller så försöker vi bättre nästa gång. Vi har en Grekland resa bokad sista veckan i augusti så konstigt att säga det men blir inte jätteledsen om denna gång går förbi så jag slipper gravidillamående hela den resan. och känns skönt att ha det att falla på, då blir inte ett blankt test och dåligt med försök nu lika jobbigt ❤️ men så jäkla glad över tidig ägglossning och slippa vänta till dag 27 Och testa för ägglossning i hundra år!

Hejvärldenhej skrev 2023-07-09 11:17:13 följande:

Åh men vi håller tummarna Natalina ❤️

vad skönt syskonförsök!! brukar också få så sen ägglossning svinstörigt när man försöker! NC har inte ännu snappat upp munkpepparn och jag trixar med nytt mätsätt men hoppas på runt CD 17 istället för 25. Hoppas dom små simmarna du fick klamrar sig kvar och att din man mår bättre snart❤️

Vilken gubbe var det Sally101? Blink eller stannar kvar? Jag litar på Clearblue, tycker de andra är svåra och inte alltid helt tydliga. 

• Natalina1451

Vi får se om jag kan hålla mig från o testa, reser till Spanien på torsdag i nästan 1 månad så tänkte typ lämna alla test hemma och ta det när vi är tillbaka 🙊 finns såklart test där men inbillar Mig att jag kanske kan glömma bort det lite pga 3 barn på solsemester är ganska stojigt ändå 😆

• Sanlin90

Usch vad jag blev besviken den här månaden?. Mer besviken nu när jag faktist haft ägglossning än alla dom cykler när jag inte haft det men jag borde vara glad istället att oljan hjälpte mig så som jag ville och se det som att den kanske hjälper nästa cykel med!

• Alvedon83

Här verkar ägglossningen varit igårkväll, hade ordentlig molvärk som var borta på morgonen. Tycker det fertila sekretet har torkat upp också (hade väldigt lite sekret den här månaden, hoppas inte det innebär sämre chans att lyckas).

Nu den långa väntan till bim som är 23/7Skrikandes

Svar på tråden BIM Juli 2023