• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Leonas

Förväntad mens igår, negativt digitalt test igår. Har hänt att mina cykler är lite längre, så mensen kan absolut dimpa ned när som helst. Eller så är den sen pga ändrad vardag som stökar (semester och allt vad det nu kan påverka).

Tycker mig känt en himla massa symptom, men kan likaväl vara min ökade medvetenhet och/eller önsketänkande.

Brösten ömmar, mensvärk som kommer och går, molvärk till och från runt bäcken, huvudvärk emellanåt (kan ju lika gärna vara nedtrappningen kaffe som framkallar). Svårt att gå på toa, men så är det även vid mens. 

Är som ändå spännande att vänta och se ☺️

Grattis till plussen som kommit! 🥳 Vilken glädje! 🥰

• Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-11 22:16:47 följande:
    Jag hade väl testat tempa ändå, när du går upp då tänker jag. Du märker om tempen hoppar runt mycket. Men kanske kan du se ett mönster iallafall. Inte 100% tillförlitligt kanske men varför inte testa. Hoppas dock på ett plus för dig denna cykeln!
    Ja, jag tror nog jag ska tempa nästa månad om det inte blir nåt nu. 
  • Alvedon83
    Leonas skrev 2023-07-12 07:30:06 följande:

Förväntad mens igår, negativt digitalt test igår. Har hänt att mina cykler är lite längre, så mensen kan absolut dimpa ned när som helst. Eller så är den sen pga ändrad vardag som stökar (semester och allt vad det nu kan påverka).

Tycker mig känt en himla massa symptom, men kan likaväl vara min ökade medvetenhet och/eller önsketänkande.

Brösten ömmar, mensvärk som kommer och går, molvärk till och från runt bäcken, huvudvärk emellanåt (kan ju lika gärna vara nedtrappningen kaffe som framkallar). Svårt att gå på toa, men så är det även vid mens. 

Är som ändå spännande att vänta och se ☺️

Grattis till plussen som kommit! 🥳 Vilken glädje! 🥰

Du kanske hade äl senare än du tror?
  • Sanlin90

Om jag la till uteslutna tempar så ändrade ff ägglossningen så jag är äl+8 och idag sjönk tempen IGEN

• babybel95
    Äl+8 och bim-5 för mig idag om FF har rätt. Frestande att testa med cb testa tidigt men måste försöka hålla mig ett par dagar till. Har väl inga direkta symtom mer än sjukt trött (men det kan vara pga väder också) och kanske lite konstig känsla i tjejmagen. Försöker att inte överanalysera dock, är inställd på det värsta.😅
  • Sanlin90

Jag testade idag trots att tempen sjönk, var en vag skugga på babyplan tidigt så det litas inte på
    men igår va det inget där på samma test. 

sambon säger att mina bröst blivit jättestora men det säger han titt som tätt men nu tycker jag med dom känns större och katten får jag anfall på snart han är som ett frimärke på mig och jag är varm så vill bara vara ifred!

• Leonas
    Alvedon83 skrev 2023-07-12 07:40:54 följande:
    Du kanske hade äl senare än du tror?
    Så kan det  absolut vara, på gott och ont 😬😊
  • Macbookpro

Lägger in mig i listan: 

Lite oklart när ÄL var, enligt appen 4/7 men har inte kommit igång med stickor eller temp. I så fall skulle idag vara ÄL + 8.. svårt att hålla sig från att testa imorgon. 

Har inga symtom alls så försöker att inte ha några stora förhoppnignar denna gång. Men det är DÖsvårt att inte planera vilka bebiskläder man ska köpa redan nu!

2/7 - Rödluvan93, första barnet, 20:e försöket.
    3/7 - Lavendel94, första barnet, 2:a försöket 
    4/7 - Foodie, första barnet
    5/7 - Potatisbulle, första barnet, 7:e försöker (8 månader)
    5/7 - rosamentos, första barnet, 1:a försöket
    5/7 - ida543, första barnet, 6:e försöket (1 missfall)
    5/7 Janbo, första barnet, 2:a försöket
    8-9/7 - Pälsboll, första barnet, 2:a försöket.
    9/7 - SeptemberB, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Malmötjej, första barnet, 6e försöket 
    9/7 - MiniRodini, andra barnet, 3:e försöket
    9/7 - Vinternoll1, tredje barnet, 1a försöket 
    11/7  Lina95 första barnet, 11e försöket 
    11/7- Ranin, första barnet, 2:a försöket
    11/7- Sanlin90, andra barnet, försökt 2år+
    12/7 - Rooiboste, andra barnet, 2:a försöket 
    13/7 lipa 6 försöket efter änglafödsel 5barnet
    13/7 - Fjarilsblomma3, första barnet, 2a försöket
    14/7 - Lulu1987, första barnet
    14/7 - Mojsan95, 1:a barnet, 8:e försöket
    16/7 Bär, 3:e barnet, 2:a försöket efter MF.
    15-17/7 Natalina 4e barnet 1a försöket
    17/7 Lele88, andra barnet, första försöket
    19/7 Miahl87, 5e barnet, 2a försöket
    19/7, Macbookpro, 1a barnet, 2a försöket
    21/7 fruffe, 2a barnet, 3e försöket
    21/7 Barbrastreisand 
    22/7 Birdiz, tredje barnet, första försöket
    22/7 Lina98, första barnet, 15e försöket
    23/7 Alvedon83, fjärde barnet, sjätte försöket efter MF.
    24/7 Cutepenguine, första barnet, 1a försöket efter MF
    28/7 Sally101, första barnet, 2:a försöket
    29/7 Mololo, andra barnet
    31/7 - Hejväldenhej, första barnet 7e försöket
  • Alvedon83
    Sanlin90 skrev 2023-07-12 09:15:13 följande:

Jag testade idag trots att tempen sjönk, var en vag skugga på babyplan tidigt så det litas inte på
    men igår va det inget där på samma test. 

sambon säger att mina bröst blivit jättestora men det säger han titt som tätt men nu tycker jag med dom känns större och katten får jag anfall på snart han är som ett frimärke på mig och jag är varm så vill bara vara ifred!

Spännande ändå! Jag har aldrig fått något spökstreck på Babyplan men det verkar ju, när man läser på forumet,  vara vanligt.
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-07-12 11:54:00 följande:
    Spännande ändå! Jag har aldrig fått något spökstreck på Babyplan men det verkar ju, när man läser på forumet,  vara vanligt.
    Jag har fått det mängder gånger men då har det varit på alla i samma paket, det här va neg igår och något vagt idag bara som en synvilla nästan, ska ta ikväll igen och se om det syns mer då.
    jag har typ ont i äggstockarna och har blödit ljustljust rosa sen igår exter lite intimitet så tror det mer va ett blodkärl.
    sambon tycker tuttarna är stora med och dom typ spänner lite. 
Svar på tråden BIM Juli 2023