BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Förväntad mens igår, negativt digitalt test igår. Har hänt att mina cykler är lite längre, så mensen kan absolut dimpa ned när som helst. Eller så är den sen pga ändrad vardag som stökar (semester och allt vad det nu kan påverka).
Tycker mig känt en himla massa symptom, men kan likaväl vara min ökade medvetenhet och/eller önsketänkande.
Brösten ömmar, mensvärk som kommer och går, molvärk till och från runt bäcken, huvudvärk emellanåt (kan ju lika gärna vara nedtrappningen kaffe som framkallar). Svårt att gå på toa, men så är det även vid mens.
Är som ändå spännande att vänta och se ☺️
Grattis till plussen som kommit! 🥳 Vilken glädje! 🥰
Förväntad mens igår, negativt digitalt test igår. Har hänt att mina cykler är lite längre, så mensen kan absolut dimpa ned när som helst. Eller så är den sen pga ändrad vardag som stökar (semester och allt vad det nu kan påverka).
Tycker mig känt en himla massa symptom, men kan likaväl vara min ökade medvetenhet och/eller önsketänkande.
Brösten ömmar, mensvärk som kommer och går, molvärk till och från runt bäcken, huvudvärk emellanåt (kan ju lika gärna vara nedtrappningen kaffe som framkallar). Svårt att gå på toa, men så är det även vid mens.
Är som ändå spännande att vänta och se ☺️
Grattis till plussen som kommit! 🥳 Vilken glädje! 🥰
Om jag la till uteslutna tempar så ändrade ff ägglossningen så jag är äl+8 och idag sjönk tempen IGEN
Jag testade idag trots att tempen sjönk, var en vag skugga på babyplan tidigt så det litas inte på
men igår va det inget där på samma test.
sambon säger att mina bröst blivit jättestora men det säger han titt som tätt men nu tycker jag med dom känns större och katten får jag anfall på snart han är som ett frimärke på mig och jag är varm så vill bara vara ifred!
Lägger in mig i listan:
Lite oklart när ÄL var, enligt appen 4/7 men har inte kommit igång med stickor eller temp. I så fall skulle idag vara ÄL + 8.. svårt att hålla sig från att testa imorgon.
Har inga symtom alls så försöker att inte ha några stora förhoppnignar denna gång. Men det är DÖsvårt att inte planera vilka bebiskläder man ska köpa redan nu!
Jag testade idag trots att tempen sjönk, var en vag skugga på babyplan tidigt så det litas inte på
men igår va det inget där på samma test.
sambon säger att mina bröst blivit jättestora men det säger han titt som tätt men nu tycker jag med dom känns större och katten får jag anfall på snart han är som ett frimärke på mig och jag är varm så vill bara vara ifred!