• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Mojsan95
    Lulu1987 skrev 2023-07-12 21:47:39 följande:

Bim - 1 imorgon (troligtvis) och alltså ångesten och nervositeten varje gång man går på toa!

Såååå rädd att se blod på pappret, vill bara att det ska vara bim+4 och ingen mens, så man kanske kan va "lite lugnare". 😫

Tänker testa först på Bim+2 eller 3, om jag inte fått nån mens...ev testar jag tidigare men det är bara om jag mår illa eller nåt sånt.

Håller tummar och tår att vi alla plussar! 💖

Känner preciis samma! Är samma bim-1 imorgon.. Har samma symtom som alltid och min mens har de senaste månaderna dykt upp Tors eftermiddag eller fre morgon?

tänker testa först lördag om jag klara mig så långt utan mens 🥹 håller tummarna för oss nu!
  • Bär

Här är det BIM om 3 dagar och jag känner inga graviditetssymptom alls. Har mina tidigare graviditeter haft lätt illamående vid det här laget.. 
    Sist jag var gravid så plussade jag på ÄL+12, vilket är imorgon. 
    Men jag är bortrest och kommer hem ett par dagar efter BIM, så får helt enkelt vänta och se om mensen tycker upp i helgen, annars testa när jag kommer hem.
    Men är helt säker på att det inte blev något denna gång.. 

• Mamma30

Hej alla. Är på bim +2. Idag kom en ljusrosa blödning precis efter jag tyckte att ett gravtest börjat öka i styrka. 😫🧐🙏🏼 har försökt I över 4år med syskon. Och hade senast i december en missed abortion som tog hårt på mig. Är hoppet ute nu tror ni, eller kan man blöda lite och ändå vara gravid? 😢🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Jag brukar ha 28dagars cykel. 
    Denna månad har jag även kört letrozol första gången. 

• Lina98

Är på ÄL+5 och fick en liten ljusrosa blödning nu när jag gick på toa. Har ofta mellanblödningar innan mens men sällan såhär tidigt. Hoppas verkligen att det inte är kört ändå trots denna blödningen. Vet ni om man kan ha en implantationsblödning så tidigt som 5dagar efter ägglossning eller om det är senare man brukar få det?

• Syskonförsök

De kan vara implantation:) hoppas!

Lina98 skrev 2023-07-12 23:21:16 följande:

Är på ÄL+5 och fick en liten ljusrosa blödning nu när jag gick på toa. Har ofta mellanblödningar innan mens men sällan såhär tidigt. Hoppas verkligen att det inte är kört ändå trots denna blödningen. Vet ni om man kan ha en implantationsblödning så tidigt som 5dagar efter ägglossning eller om det är senare man brukar få det?

• Syskonförsök

Är nog tyvärr bara att vänta och se. vissa blöder lite och visa mycket och ändå är gravida. Jag själv har inte sådana erfarenheter utan bara att blod betyder missfall. Jag hoppas att det inte blir mer blödning och att plusset ökar ❤️

Mamma30 skrev 2023-07-12 23:18:00 följande:

Hej alla. Är på bim +2. Idag kom en ljusrosa blödning precis efter jag tyckte att ett gravtest börjat öka i styrka. 😫🧐🙏🏼 har försökt I över 4år med syskon. Och hade senast i december en missed abortion som tog hårt på mig. Är hoppet ute nu tror ni, eller kan man blöda lite och ändå vara gravid? 😢🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Jag brukar ha 28dagars cykel. 

• Alvedon83
    Lulu1987 skrev 2023-07-12 21:47:39 följande:

Bim - 1 imorgon (troligtvis) och alltså ångesten och nervositeten varje gång man går på toa!

Såååå rädd att se blod på pappret, vill bara att det ska vara bim+4 och ingen mens, så man kanske kan va "lite lugnare". 😫

Tänker testa först på Bim+2 eller 3, om jag inte fått nån mens...ev testar jag tidigare men det är bara om jag mår illa eller nåt sånt.

Håller tummar och tår att vi alla plussar! 💖

Duktigt att du klarar att vänta, lycka till 🤩
  • Alvedon83
    Bär skrev 2023-07-12 22:13:32 följande:

Här är det BIM om 3 dagar och jag känner inga graviditetssymptom alls. Har mina tidigare graviditeter haft lätt illamående vid det här laget.. 
    Sist jag var gravid så plussade jag på ÄL+12, vilket är imorgon. 
    Men jag är bortrest och kommer hem ett par dagar efter BIM, så får helt enkelt vänta och se om mensen tycker upp i helgen, annars testa när jag kommer hem.
    Men är helt säker på att det inte blev något denna gång.. 

Håller tummarna!
  • Alvedon83
    Mamma30 skrev 2023-07-12 23:18:00 följande:

En del blöder ju i början av graviditeten utan att det är någon fara, hoppas.det är så för dig. 
  • babybel95

Äl+9 idag (+8 enligt nc), försöker hålla mig från att testa. Min graf ser ju lovande ut men det kan ju vända snabbt så är inställd på det värsta. 😩
Svar på tråden BIM Juli 2023