• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Alvedon83

Nästa gång ska jag försöka att inte testa förrän bim, tänker att jag inte ens köper hem några test förrän mensen uteblir. Är så drygt att glo på dessa negativa stickor. Är på dåligt humör idag, var nyss skitarg för att en fågel bajsat på studsmattan😄

• Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-18 12:59:41 följande:

Ingen mens i sikte än här. Men huvudvärk och dålig mage, mina två största mens-symtom så antar att det är bara att invänta mensen. Känns som hela min dag går ut på att vänta på mensen idag 🙄 vågar inte ta test heller för orkar inte bli besviken just nu 

Hade du tagit nåt test innan?
  • babybel95
    Alvedon83 skrev 2023-07-18 13:20:40 följande:
    Hade du tagit nåt test innan?
    Ja på äl +11 som var negativt, så förmodligen stämmer ju det :(
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-18 13:47:06 följande:
    Ja på äl +11 som var negativt, så förmodligen stämmer ju det :(
    Det är ju ändå rätt tidigt att testa på äl+11 men om det känns som om mensen är på väg stämmer det nog. 
  • Janbo

Måste bara höra mer er.. är det någon mer som har problem med uvi? Andra ägglossningen på rad som jag behöver antibiotika? (får ju Selexid som ska vara ofarligt) men blir ändå orolig att infektion och/eller medicin kan skapa tidigt missfall 😩🥺
    Jag är supernoga med att kissa före och efter, tvätta av, dricka mycket osv. Fått tips av apotekare om att tvätta med mjölksyra nu också.

• summer13
    Janbo skrev 2023-07-18 22:06:46 följande:

Måste bara höra mer er.. är det någon mer som har problem med uvi? Andra ägglossningen på rad som jag behöver antibiotika? (får ju Selexid som ska vara ofarligt) men blir ändå orolig att infektion och/eller medicin kan skapa tidigt missfall 😩🥺
    Jag är supernoga med att kissa före och efter, tvätta av, dricka mycket osv. Fått tips av apotekare om att tvätta med mjölksyra nu också.

Har hört nånstans att han också behöver tänka på att tvätta sig innan, då det kan vara han som för in bakterier vid samlag. Minns inte vart jag hört det så du får ta det med en nypa salt om det stämmer men lät rimligt Drömmer
  • babybel95

Och där kom mensen! Better luck next time. Lycka till ni andra, hoppar ni får ert plus! 

• Janbo
    babybel95 skrev 2023-07-18 23:04:39 följande:

Och där kom mensen! Better luck next time. Lycka till ni andra, hoppar ni får ert plus! 

Åh nej, vad tråkigt ☹️

• Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-07-18 23:04:39 följande:

Beklagar😓😓
Svar på tråden BIM Juli 2023