BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Nästa gång ska jag försöka att inte testa förrän bim, tänker att jag inte ens köper hem några test förrän mensen uteblir. Är så drygt att glo på dessa negativa stickor. Är på dåligt humör idag, var nyss skitarg för att en fågel bajsat på studsmattan😄
Ingen mens i sikte än här. Men huvudvärk och dålig mage, mina två största mens-symtom så antar att det är bara att invänta mensen. Känns som hela min dag går ut på att vänta på mensen idag 🙄 vågar inte ta test heller för orkar inte bli besviken just nu
Grattis Miahl!! Kul 😍
och ni andra fattar verkligen att det suger!! Men ingen mens än ändå?
Måste bara höra mer er.. är det någon mer som har problem med uvi? Andra ägglossningen på rad som jag behöver antibiotika? (får ju Selexid som ska vara ofarligt) men blir ändå orolig att infektion och/eller medicin kan skapa tidigt missfall 😩🥺
Jag är supernoga med att kissa före och efter, tvätta av, dricka mycket osv. Fått tips av apotekare om att tvätta med mjölksyra nu också.
Måste bara höra mer er.. är det någon mer som har problem med uvi? Andra ägglossningen på rad som jag behöver antibiotika? (får ju Selexid som ska vara ofarligt) men blir ändå orolig att infektion och/eller medicin kan skapa tidigt missfall 😩🥺
Jag är supernoga med att kissa före och efter, tvätta av, dricka mycket osv. Fått tips av apotekare om att tvätta med mjölksyra nu också.
Och där kom mensen! Better luck next time. Lycka till ni andra, hoppar ni får ert plus!
Och där kom mensen! Better luck next time. Lycka till ni andra, hoppar ni får ert plus!
Åh nej, vad tråkigt ☹️