• Embarazada

BIM Juli 2023

Ny BIM-lista.

1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.

• Svar på tråden BIM Juli 2023
  • Lina98
    GuldKvinnan skrev 2023-07-19 10:17:38 följande:

Någon fler som brukar få lite rosa på toapapperet ca 6-7 dagar efter ÄL? Jag fick det i juni och tänkte att det var en nidblödning men det var det inte. Igår fick jag lite rosa på papperet igen, men den här gången vågar jag inte hoppas på att det betyder något :( 

Jag får det emellanåt men har aldrig varit något😩
  • cutepenguin
    Mololo skrev 2023-07-19 10:24:40 följande:

Följer men skriver inte så mycket just nu, då jag bara är på äl+4 än? lång väntan kvar (:

Är också där omkring.. vill bara att dagarna ska gå (fast ändå inte)😂
  • Embarazada

ÄL+6 här och tiden står i princip still.

Vårt 13:e försök nu så man får väl hoppas att det snart blir en plus.......

• Syskonförsök

Håller tummarna!!!

Embarazada skrev 2023-07-19 13:03:26 följande:

ÄL+6 här och tiden står i princip still.

Vårt 13:e försök nu så man får väl hoppas att det snart blir en plus.......

• Alvedon83

Här har jag exakt samma symptom som förra  månaden, på samma cykeldagar. Allt verkar tyda på mens till helgen. 

Hållarna tummarna för er som fortfarande har en chans👍😊

• Alvedon83

Alltså tog ett test från Abblo testa tidigt och så blev det så här, väntade och väntade på att färgen skulle torka upp men den gjorde aldrig det. Måste vara fel på testet. Babyplan imorse visade ju ingenting.

• Alvedon83
    Alvedon83 skrev 2023-07-19 18:24:08 följande:

Alltså tog ett test från Abblo testa tidigt och så blev det så här, väntade och väntade på att färgen skulle torka upp men den gjorde aldrig det. Måste vara fel på testet. Babyplan imorse visade ju ingenting.

Strecket kom efter tiden hade gått ut, så räknas väl som ogiltigt oavsett. 
  • Alvedon83
    Hejvärldenhej skrev 2023-07-19 18:45:23 följande:

Oj vad lurigt! Ta ett till? Eller väntar du till i morgon? 

Jag har bara en babyplan kvar😄 tror jag väntar tills imorgon, har inga förhoppningar alls. Dom där testen är visst inget vidare bra😕
  • Syskonförsök

Jag har alltid fått sträck på dem efter tid.. :( men oklart om de varit sådär starkt så vågar samtidigt inte säga att de inte betyder något! Hoppas !!

Alvedon83 skrev 2023-07-19 18:49:27 följande:
    Jag har bara en babyplan kvar😄 tror jag väntar tills imorgon, har inga förhoppningar alls. Dom där testen är visst inget vidare bra😕
Svar på tråden BIM Juli 2023