Synkroniserad orgasm
Brukar du och din partner få synkade orgasmer?
Hur gör ni för att uppnå det?
Brukar du och din partner få synkade orgasmer?
Hur gör ni för att uppnå det?
Är väldigt härligt när man synkar o det går samtidigt men föredrar att fokusera på min kvinna till 100% för att hennes njutning ska bli så stor som möjligt. Så får hon mer än gärna göra detsamma med mig efteråt. Tycker ibland det är svårt att njuta till fullo samtidigt som jag ska ge njutning. Bättre då att få ge o ge o ge o sedan bara få njuta o ta emot
Vi kommer alltid samtidigt, detta pga att min partner har hög förmåga att kontrollera sina orgasmer, så jag har ingen del i hur det blir så att vi kommer samtidigt.
Min partner har alltid haft lätt för att få orgasm, och kan emellanåt komma flera gånger.
Jag får orgasm 95% av gångerna, men kan inte alls fördröja det på samma sätt som partnern.
Enligt uppgift kommer kontrollen av mindfulness, meditation och yoga.
Min tidigare partner såg också till att jag fick orgasm först.
Tror att den part som har lättare för orgasm kan försöka anpassa sig till den andra. I det här fallet har det åtminstone varit rätt väg
Om det händer?: Ja ibland
Hur vi gör?:
Ibland händer det av en slump, jag är på väg att komma och då kommer hon med. Ibland medvetet, men stor del av det är nog baserat på att hon har det lättare för att komma än jag så hon kan hinna få flera orgasmer innan jag får min och då blir det lättare för mig att dra ut på min tills hon är på väg att få en till orgasm och synka min med hennes. Tex genom att jucka lite långsammare och/eller inte lika djupt tills hon får sin orgasm och då jucka snabbare och/eller djupare så jag kommer jag med. Men det tror jag är svårt att göra om mannen kommer på 5 minuter. De flesta kvinnor behöver lite längre tid på sig.
Det bygger även på att man är lyhörd för varandra och inte bara fokuserar på sin egen njutning som många tyvärr gör. Typ in med den bara och jucka tills man kommer så får slumpen avgöra hur det blir kommer nog inte funka så bra. Eller köra värsta akrobatiken med 14 olika verktyg men inte vara lyhörd för reaktioner och subtila signaler.
Ja vi får det nästan varje gång. Han håller tillbaka tills jag är nära och när jag kommer finns det inte en möjlighet för honom att hålla tillbaka längre då det kramar åt rätt hårt.
Vi har levt tillsammans 14 år så vi har lärt oss hur och vad som funkar.
Puffar denna!
Ja vi får det nästan varje gång. Han håller tillbaka tills jag är nära och när jag kommer finns det inte en möjlighet för honom att hålla tillbaka längre då det kramar åt rätt hårt.
Vi har levt tillsammans 14 år så vi har lärt oss hur och vad som funkar.