Vilka bryr sig mest om k*kstorleken?
Vad tror du? Motivera :)
Vad tror du? Motivera :)
Du glämde en kategori, incels
Jag är övertygad om att storleken är viktigare för män än kvinnor och tror att heterosexuella män - generellt - bryr sig mer än homosexuella män.
Som gaykille har man ofta erfarenhet av alla möjliga storlekar. Stor eller liten blir till en i mängden. Heterokillen vet att tjejen han ligger med har motsvarande erfarenhet av massa olika kukar vilket skapar en större oro och fixering vid det egna könsorganet.
Jag tror också att det är heterosexuella män, men jag har lärt mig under åren på FL att det är väldigt många kvinnor som också bryr sig. Vilket i sin tur gör att män nojar ännu mer och sen är den onda cirkeln igång...
Men det är ärligt av kvinnor att erkänna att storleken har betydelse för dem, det har länge varit big no-no att yppa.
Vill rösta på kategori osäkra män.
Det är en intressant myt att homosexuella män skulle vara storleksfixerade. En myt till stor del skapad av heteromän? som också är de som bryr sig mest. Gaykillar är nog mer kuk- än storleksfixerade.
Hetro män så klart på samma sätt som att Hetro kvinnor bryr sig mest om bröststorlek.
När man läser här i forumet så verkar kvinnor gnälla på mäns storlekar hela tiden.
När man läser här i forumet så verkar kvinnor gnälla på mäns storlekar hela tiden.