• Anonym (Linjalen)

Vilka bryr sig mest om k*kstorleken?

Vad tror du? Motivera :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka bryr sig mest om k*kstorleken?
  • Anonym (Bosatt)
    Anonym (Linjalen) skrev 2023-06-09 17:27:30 följande:

Jag är övertygad om att storleken är viktigare för män än kvinnor och tror att heterosexuella män - generellt - bryr sig mer än homosexuella män.

Som gaykille har man ofta erfarenhet av alla möjliga storlekar. Stor eller liten blir till en i mängden. Heterokillen vet att tjejen han ligger med har motsvarande erfarenhet av massa olika kukar vilket skapar en större oro och fixering vid det egna könsorganet.

Tror också att storleken är viktigare för män. Kvinnor förstår inte det här, eftersom de själva inte har kuk. Män kan förstå kvinnor som bryr sig om storleken på sina bröst.
  • Anonym (Yes)
    Nutid skrev 2023-06-10 00:46:33 följande:

Hetro män så klart på samma sätt som att Hetro kvinnor bryr sig mest om bröststorlek.

Ja o kvinnorna tror för mycket på att killar bryr sig om bröststorleken. Vissa killar gör precis som vissa tjejer bryr sig om snoppstorleken också. Men den stora massan nej. 
  • Anonym (Bosatt)
    Anonym (Yes) skrev 2023-06-11 08:27:50 följande:
    Ja o kvinnorna tror för mycket på att killar bryr sig om bröststorleken. Vissa killar gör precis som vissa tjejer bryr sig om snoppstorleken också. Men den stora massan nej. 
    Skulle du säga att många kvinnor inte bryr sig om kukstorlek? Har du läst i såna trådar här? Har du läst om när kvinnor träffar unga killar?
  • Anonym (trögdjur)

Forskningen säger att män bryr sig mer än kvinnor, det är fakta. 

Fattar inte varför folk ska starta hundra trådar om saker som går att googla på 30 sekunder.

• Anonym (Bosatt)
    Anonym (trögdjur) skrev 2023-06-11 08:52:36 följande:

Forskningen säger att män bryr sig mer än kvinnor, det är fakta. 

Fattar inte varför folk ska starta hundra trådar om saker som går att googla på 30 sekunder.

Det är provocerande och alla har åsikter. Diskussioner.

Diskussioner.
  • Anonym (trögdjur)
    Anonym (Bosatt) skrev 2023-06-11 08:54:53 följande:
    Det är provocerande och alla har åsikter. Diskussioner.

Diskussioner.
    Rätt löjligt att gå och noja kring storlek när 80% av kvinnor i relationer svarar i undersökningar att de är nöjda med sin mans organ.

Bättre investerad tid att jobba på sånt som minst 50% av alla kvinnor INTE är nöjda med, och som män blir lämnade över, kanske?

-Håll bättre koll på vad som händer i barnens liv
    -Uppmärksamma födelsedagar och högtidsdagar
    -Kom för i helvete ihåg vad din partner gillar och fråga inte "vilket kaffe ska jag köpa" när det har varit samma i 24 år! Skrikandes

Jag överväger skilsmässa här. Kaffet kan -på riktigt- ha varit sista strået.

Sommarsemesterns beteende får avgöra.
  • Anonym (Bosatt)
    Anonym (trögdjur) skrev 2023-06-11 09:04:43 följande:
    Rätt löjligt att gå och noja kring storlek när 80% av kvinnor i relationer svarar i undersökningar att de är nöjda med sin mans organ.

Bättre investerad tid att jobba på sånt som minst 50% av alla kvinnor INTE är nöjda med, och som män blir lämnade över, kanske?

-Kom för i helvete ihåg vad din partner gillar och fråga inte "vilket kaffe ska jag köpa" när det har varit samma i 24 år! Skrikandes

Underskatta aldrig hur viktigt sex är för kvinnor. Skulle du säga att många kvinnor inte bryr sig om kukstorlek? Har du läst i såna trådar här? Har du läst om när kvinnor träffar unga killar?
  • Anonym (Delfin)
    Anonym (trögdjur) skrev 2023-06-11 09:04:43 följande:

-Kom för i helvete ihåg vad din partner gillar och fråga inte "vilket kaffe ska jag köpa" när det har varit samma i 24 år!  // Skrikandes

Var det Gevalia?
  • Anonym (trögdjur)
    Anonym (Delfin) skrev 2023-06-11 10:34:12 följande:
    Var det Gevalia?
    Nej, det är ju inte gott.

En annan man i min närhet bekräftade när ämnet kom upp att han blivit dumpad över att inte ha koll på vad hans kvinna tyckte om, innan han lärde sig.

Så det är nog ett hetare tips än att googla sig blå om kukstorlekar, skulle jag säga.
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (trögdjur) skrev 2023-06-11 16:42:17 följande:
    Nej, det är ju inte gott.

En annan man i min närhet bekräftade när ämnet kom upp att han blivit dumpad över att inte ha koll på vad hans kvinna tyckte om, innan han lärde sig.

Så det är nog ett hetare tips än att googla sig blå om kukstorlekar, skulle jag säga.
    Sammanfattningsvis så väljer du en man med kuk som liten som ditt lillfinger bara han håller koll på ditt favoritkaffe.
Svar på tråden Vilka bryr sig mest om k*kstorleken?