Vilka bryr sig mest om k*kstorleken?
Vad tror du? Motivera :)
Vad tror du? Motivera :)
Forskningen säger att män bryr sig mer än kvinnor, det är fakta.
Fattar inte varför folk ska starta hundra trådar om saker som går att googla på 30 sekunder.
Samma typ av människor som bryr sig om storleken på tuttarna.
Kvinnor säger att de inte bryr sig om storleken ända tills de stöter på en penis liten som deras lillfinger och då var det visst viktigt??? 
Kvinnor säger att de inte bryr sig om storleken ända tills de stöter på en penis liten som deras lillfinger och då var det visst viktigt??? 
Säger man att man inte bryr sig om storleken vilket många kvinnor skriver här på forumet så inkluderar det alla storlekar.
Ärligast är väl de kvinnor som skrivit att de njuter av att män med liten penis som de dissat börjar grina. Härlig förnedring säger jag bara...
Min teori är att alla de valbara alternativen slås av den lilla gruppen "Gambiaresenärer" med hästlängder (no pun intended)
Min teori är att alla de valbara alternativen slås av den lilla gruppen "Gambiaresenärer" med hästlängder (no pun intended)
Jag kan tycka att kukstorlek faktiskt har en betydelse. Men då är det om den är uppseendeväckande liten. Det har faktiskt hänt mig, tråkigt nog med en kille som i övrigt var både snygg och sympatisk.
Dröjde ett tag innan vi kom till "saken" och visst det gick att genomföra samlag, men känslan var faktiskt en besvikelse
. Nu ska sägas att den här penisen nog var rejält under medel och dessutom rätt smal.
Det var faktiskt en orsak till att jag gjorde slut med honom även om det inte var enda anledningen. Efter honom har jag haft flera med både "normal" storlek (vad det nu är) och även någon där det varit större. Lite häftigare att se och suga på men ärligt talat känslan vid penetrering är faktiskt inte så stor skillnad.
Så storleken har betydelse för förhållandet om den är riktigt liten. Åtminstone för mig.
Män bryr sig mer till vardags skulle jag säga. Sedan har väl alla människor preferenser. Klart det kan vara trevligare att ha en supersnygg kollega än en medioker på jobbet. Klart en estetiskt vacker kuk är roligare att titta på än en fulare variant. Däremot tror jag att det är få människor som väljer bort en relation med en intressant och attraktiv person pga kuk, blygdläppar eller bröst. Även utseende tummas ju på när man blir kär. För kvinnor väger personlighet mycket tyngre än kuken skulle jag säga generellt.
Däremot vill ju självklart de flesta människor känna samlaget. Det ska vara skönt och inte göra ont. Så ur den aspekten spelar det ju roll. Men det är så extremt få män som har en micropenis eller en supergrov att de inte faller in under den normala diskussionen.
För män verkar det handla mer om estetiken. För kvinnor är det mer funktionen. Hårddraget. Sedan vill väl alla människor helst ha sina estetiska preferenser uppfyllda om det går. Men i relationer skulle jag säga att kvinnor accepterar sina mäns kukar så länge de är funktionella. Det vill säga. Känns bra inne i kroppen, går att hantera, är ren och fräsch och framförallt sitter på en man som vet vad han gör med sina händer och sin tunga i sängen. Ännu viktigare för många kvinnor är nog att kuken dessutom sitter på en man som är emotionellt tlllgänglig och bryr sig om sin kvinna i vardagen. Kvinnor i långa förhållanden tenderar att ha mer responsen lust än spontan och den väcks ju inte av att en perfekt kuk glider förbi. Det är hela paketet med personligheten som avgör.
Vid ett one night stand är det annorlunda. Mest för att du inte vet vad du går hem med och du går inte hem med någon för annat än att knulla. Där kan jag absolut tänka mig att en del större män får logga för att kvinnan vill testa om det är känt att han är stör. Men även där har köper man ju grisen i säcken vad gäller storleken. Dem vet ju bara mannen själv om. Men går man hem med någon och inte kan genomföra samlag pga storleken så är ju storleken inte rätt för en.