Inlägg från: Anonym (Tuttvårtorna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tuttvårtorna)

Intimpiercing.

Jag hade inte intimpiercingar utan i tuttarna. I teorin är det sexigt men de fastnar i BH/tröjor speciellt koftor utan BH under. Var fler än en gång jag försökte vara sexig och slänga av mig tröjan men den satt fast i tuttpiercingarna och det blev ajajaj hjälp jag har fastnat istället för den sexiga effekten jag var ute efter.

Kanske fungerar om man har nån slags feminin grace och smidighet öht och inte är en klant. Intimpiercingar hade nog kunnat bli väldigt ajaj då jag gillar att ta av mig trosorna snabbt med. 

• Anonym (Tuttvårtorna)
    Anonym (Taurus) skrev 2023-06-24 09:29:56 följande:

Hej Madame Tuttvårta!!

Du redogör intressant för dina piercingar, och det ser himla läckert ut med smyckade boobs, men jag kan samtidigt förstå att det har sina effekter  ilka inte alltid är positiva. Att pierca fittan är en trevlig syn för ögat och om du skulle göra det skulke det säkert uppskattas för den som får äran att leka med din vackra kropp. Du får bara ta det lite försiktigare med trosorna, ta av dem lite långsammare och mera retsamt, alternativt bära trosor med öppning i grenen, då kan du ta en snabbis lite nöra du känner för det. Det är dessutom nåde läckert och lite retsamt dirty.

Allt gott!!!👉👌

Haha hej på dig. Nja trosor med öppning i grenen är väl inte min grej riktigt, jag är mer av en 3 pack bomullsstring för 149kr typ av person. 
Svar på tråden Intimpiercing.