Gravid med bf Mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Förstår din oro.
Jag har jättelite symtom också, under BIM hade jag molvärk men nu i stort sett ingenting. Lite trötthet och ömma nippels annars kan jag knappt tro jag är gravid 😂
Jag har berättat för en av mina närmsta vänner, ingen annan vet än.
Förstår din oro.
Jag tänker berätta för mina föräldrar och svärföräldrar men har inte varit rätt läge än, vill typ ändå vänta tills vi fått ett nytt inbokad besök så att det känns mer som att detta är på riktigt. Har gjort flera graviditetstest och varit på hälsosamtal igår men känns ändå inte som de är på riktigt.
Men oavsett hur de går så tror jag de är bra att ha fler än sin partner att prata med :)
När jag var gravid med min son så hade jag inga symptom alls fram tills jag började känna sparkar från bebisen. Var så himla orolig att något var fel eftersom jag trodde att typ alla var illamående och trötta.. just nu hade jag gjort vad som helst för att få en sån graviditet igen! :D
Jag har berättat för några stycken, är så många sociala sammanhang med alkohol på sommaren så har varit svårt att dölja det. Men de flesta i vår omgivning vet att vi har försökt att skaffa ett till barn under en lång period så det gör inte så mycket att de vet.
Här är länken till facebookgruppen: www.facebook.com/groups/989102215574163/
Hej,
jag är just nu i v.5+5 med bf 17/3-24. Försökt läsa lite tråden och överallt på FL. Vet egentligen inte varför jag skriver för vet att ingen annan är UL kan ge mig svar på frågan?. men, jag har typ inga symptom, lite illamående emellanåt, har varit trött och haft ont i brösten. Hade rosa flytning igår och molande värk i magen. Idag upplever jag att mina bröst inte värker längre och att de typ är som vanligt (förutom bröstvårtorna som är liiiiite ömma). någon som känner igen sig? Skulle det kunna va mf?
Hej,
jag är just nu i v.5+5 med bf 17/3-24. Försökt läsa lite tråden och överallt på FL. Vet egentligen inte varför jag skriver för vet att ingen annan är UL kan ge mig svar på frågan?. men, jag har typ inga symptom, lite illamående emellanåt, har varit trött och haft ont i brösten. Hade rosa flytning igår och molande värk i magen. Idag upplever jag att mina bröst inte värker längre och att de typ är som vanligt (förutom bröstvårtorna som är liiiiite ömma). någon som känner igen sig? Skulle det kunna va mf?
Har någon här erfarenhet av att testa hcg-ökning med specifikt Babyplans vanliga test? Här mina 6 senaste. Jag upplever att ökningen har stannat av ganska mycket. En kompis (som inte har erfarenhet av Babyplans test) menar att det kanske är testen i sig som har svårt att plocka upp mer hcg och bli s.k. dye stealers. Jag har ingen aning. Vet ni något bra test som man kan få dye stealers på? Jag är 4+4 idag, alla testen är 1 dag emellan, +18 på bilden är idag.