Gravid med bf Mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Ringde precis BM och fick tid för inskrivning på torsdag, glömde fråga om partnern ska följa med, hur gör ni andra? :)
Ringde precis BM och fick tid för inskrivning på torsdag, glömde fråga om partnern ska följa med, hur gör ni andra? :)
Hej alla 🤗 Hur hanterar ni sommaren och dagarna? Jag kämpar verkligen mentalt med oro och fysiskt med sån trötthet. Den kombon gör ju att man blir lite låg. Känns som semestern och sommaren bara rinner iväg, jag kan varken greppa mig själv eller något just nu 😰
Hej, skriver in mig här nu. Testade positivt igår, BF 27 mars. Andra barnet, har en dotter på 2 1/2!
Här är testet igår+testet idag. Ser ni någon ökning?
Grattis och vällommen till Er nya i tråden, så kul att vi börjar bli ett liten gäng
Jag har inskr 25/7, men kommer inte ha med maken denna gången. Däremot kommer han såklart vara med på alla UL (förutsatt att vi kommer så långt).
Med första barnet var han med på ALLA möten hos BM och det va verkligen toppen, men fokus är ju ändå mest på mig och nån måste ju ta hand om vår 1,5-åring också, så då känns UL (såklart) viktigast att vi är båda två.
Jemelie: jag känner igen mig i det du skriver. Är så trött och mår illa med jämna mellanrum så jag ligger mest i soffan och kollar dåliga serier. Att det regnar hela tiden gör det inte direkt bättre heller. Har dåligt samvete mot barnen, blir inte riktigt det sommarlovet jag hade tänkt..men försöker tänka att vi har massa roligt inplanerat de kommande veckorna så de gör inget att de får vara hemma och leka med kompisar två veckor.
Jemelie: jag känner igen mig i det du skriver. Är så trött och mår illa med jämna mellanrum så jag ligger mest i soffan och kollar dåliga serier. Att det regnar hela tiden gör det inte direkt bättre heller. Har dåligt samvete mot barnen, blir inte riktigt det sommarlovet jag hade tänkt..men försöker tänka att vi har massa roligt inplanerat de kommande veckorna så de gör inget att de får vara hemma och leka med kompisar två veckor.