Inre monolog
klyban skrev 2023-06-28 16:02:00 följande:
Hehe, jag kan stänga av och på precis som jag vill.
Är det jobbigt detta "tjattrandet"?
Undrar då jag inte riktigt förstår hur det kan vara att det inte är självvalt som för mig, och vill förstå lite bättre.
Nätterna är absolut värst! Jag är nog en av de få som somnar som bäst till ett hårdrocksband på hög volym i öronen. Då blir det äntligen "tyst".... Nåt av det värre är också "promenader" som folk alltid rekommenderar så varmt! Jag blir helt hysterisk av det, när andra påstår att de "rensar skallen" så tar min det faktiskt väldigt långtråkiga tillfället i akt att bråka som aldrig förr! Jag kommer hem med problem jag aldrig i mitt liv kunde föreställa mig att jag hade innan jag gick ut! Då typ springer jag hellre, fullt ös, så man inte klarar av att tänka på nåt annat än att överleva och försöka kräkas där ingen ser! Nu klarar jag inte av att springa längre av olika orsaker.
Jag hade en väldigt bra kurator som hjälpte mig att reda ut och hålla reda på en del, men nu slutade hon i januari så jag står i kö för att få en ny. Har hört augusti som tidigast. Så länge brukar jag alldeles för mycket alkohol, det stillar en del. Jag blir lite mer som folk då, "Men vad spelar det för roll NU??" typ. "Det tar jag tag i när det dyker upp!". Och sen piller för att kunna slappna av och sova, men det går inget vidare. Ljud i öronen är absolut bäst!