BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
När de gäller kaffe har jag gått över helt till koffeinfritt. Också stor kaffe drickbare. Älskar älskar kaffe!! Men en kopp vanligt kaffe om dagen. Sen koffeinfritt. åter en del vitaminer och mannen började äta vitaminer för män och jag dricker ingen alkohol sen vi började och försöka heller. Och trappat ner och nästan helt Slutat med mina anti depressiva. Ökat sagts från de att vi bestämde med hjälp av läkaren. De jag gjort rent kost mässigt se om de gör någon skillnad.
Hoppar in i tråden!
försökt få ett syskon i 1 1/2 år, fick ett MA i höstas o kemisk grav i juli, men känner mig positiv för denna månaden, mindre stress på semestern, det brukar var det som behövs för min del. Dessutom hade det varit väldigt väldigt skönt att slippa mensen när man är på resande fot 😅
har ett barn sen innan, född 2020.
har BIM 5/8
31/7-6/8 Sally101 - 1:a barnet, 2:a försöket1
/8 Janbo - 1:a barnet, 3:e försöket1
/8 Lavendel94 - 1:a barnet, 3:e försöket
2/8 BeeHappy - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 AloeVvera - 2:a barnet, 1:a försöket
2/8 Jennjenn91 - 2:a barnet, 2:a försöket
4/8 Riode - 1:a barnet, 1:a försöket
4/8 Nidje - 2:a barnet, 3:e försöket
5/8 SF123 - 2:a barnet, 1:a försöket
5/8 Virrevarr - 2:a barnet, 8e försöket
7/8 Summer13 - 3:e barnet
8/8 Pälsboll - 1:a barnet, 3:e försöket
9/8 Potatisbulle - 1:a barnet, 8:e försöket
12/8 Lulu1987 - 1:a barnet, 8:e försöket
12/8 Macbookpro - 1:a barnet, 3:e försöket 12/8 natalina1451 - 4:e barnet, 1:a försöket
13/8 Horisonten - 4:e barnet, 1:a försöket
13/8 Bär - 3:e barnet, 3:e försöket efter MF
17/8 Alvedon83 - 7:e försöket efter MF
19/8 Fruffe - 2:a barnet, 4:e försöket
20/8 Bodbod - 1:a barnet, 5:e försöket
20/8 Syskonförsök, 2:a barnet, försök 4 efter MF
20/8 ggi123 - 1:a barnet, 12:e försöket
21/8 Jaydess lover - 2:a barnet, 2:a försöket
22/8 Ranin - 1:a barnet, 3:e försöket
22/8 Barbrastreisand - 2a barnet, 12+ försöket
23/8 Anna4732 - 2:a barnet, 2:a försöket
25/8 Condii - 1:a barnet, 2:a försöket
Dagens äl-test. Vad tror vi? Äl imorgon eller fredag?? Märkte också lite mer flygning som lite mer åt de klibbiga hållet men inte helt än. Bör jag testa ikväll eller kan jag vänta till imorgon??
Jag tog ett till test igår när jag hade hållit mig 2,5 timme. Tycker de är väldigt likvärdiga testerna. Tempar inte. Aldrig gjort det och dålig koll hur de funkar mm. Med mina 3 andra barn med min exman körde vi bara på att ha sex varannan dag hela cykeln till typ någon dag innan bim och då blev vi gravida på första eller andra försöket.
men nu är jag äldre. Minsta barer är 5 år liksom och haft spiral och ny partner. Men vi har sagt minst sex varannan eller var 3 dag vilket han velat också. Dock har vi haft en gång varje dag typ sen mensen slutar. Hihi. Så borde inte kunna missa äl. Mensens sista dag var 20/7 och vi har myst till de 21/7 23/7 24/7 och 26/7 liksom. Men tycker jag har mer flyttningar och lite mer klibbiga eller lite mer trådiga om man skall säga men inte helt än. Så misstänker att äl är imorgon ev. Appen säger äl lördag. Se vad testet säger sen idag. Cykeldag 12 idag.
Båda testen jag tog
Känner igen mig i testmissbrukare #kontrollmänniska 😂
Men vad spännande! Blir ju bra sugen på att testa mig nu. Äl+11 och beräknad Bim på måndag 🤪
Känner igen mig i testmissbrukare #kontrollmänniska 😂
Men vad spännande! Blir ju bra sugen på att testa mig nu. Äl+11 och beräknad Bim på måndag 🤪
Tredje Barnet och första försöket här :)
Jag hade nog ägglossningsstegring 23-24/7 men bara sex 24 och 25/7. Tapp fullt öppen i måndags med äl flytning. Tapp bakåtlutad den 25/7. Mensens första dag 8/7 och första mens efter senaste förlossningen i februari 2022.
När kan man testa tro? 🙈 ingen koll på min cykel men ganska säker på att jag haft ägglossning runt den 24/7 i och med äggvitaflytning, stegring på ägglossningsstick samt tappens förflyttning.