Inlägg från: Anonym (Hemligt möte med mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hemligt möte med mamma)

Saker min partner gör som jag stör mig på...

Vi har som tur är rett ut det nu men jag höll på att bli galen på att han smusslade med att han åkte och fikade hos sina föräldrar! Han kunde säga "Jag åker och handlar!" och kunde sen vara borta i flera timmar och inte svara på telefonen! Jag trodde ju han hade dött eller nåt!! Kunde ha egna planer eller kanske ha börjat med maten. När han kom hem var jag galen och frågade vilken affär 10 mil bort han varit i???? Då kom det fram, "Jag var förbi morsan också.". Och han fortsatte ju! Kunde t.o.m ta med sig saker när han åkte men ändå "Jag ska bara hämta ut ett paket!".
    En dag exploderade det. Alltså varför ljuger du???? Varför berättar du inte att du är där???? Vad har ni för perverst förhållande egentligen???? (Jag var riktigt förbannad....) Vill du att jag ska tro att du träffat nån annan????
    Jag kan inte påstå att jag fick någon vettig förklaring men han ändrade sig i alla fall!

• Anonym (Hemligt möte med mamma)
    Anonym (C) skrev 2023-07-20 22:15:20 följande:
    Oj. Varför behöver han ljuga om att han fiskar? Jag tycker att det är självklart gubben min ska få åka fiska sådär 4 timmar, ibland mer, under en dag. Jag hittar på något annat med barnen eller så är vi tillsammans till flugfiskeställena och barnen leker vid sjön/ån, grillar korv och jag passar på att ta mig ett dopp eller två.
    Plus är ju att han hovar in middagen med Öring, Harr eller regnbåge. 
    Va?
Svar på tråden Saker min partner gör som jag stör mig på...