Behöver er hjälp!
Någon som gjort tandimplantat och eller tandbrygga och kan berätta lite kring era erfarenheter OCH rekommendera en tandläkarmottagning?
Bor i Stockholm,
Tack på förhand
Någon som gjort tandimplantat och eller tandbrygga och kan berätta lite kring era erfarenheter OCH rekommendera en tandläkarmottagning?
Bor i Stockholm,
Tack på förhand
Ja jag är mer och mer inne på tandbryggor då implantat är så fruktansvärt dyrt och jag för står i min situation att jag inte kan riskera hela min ekonomi på botten.
Dessutom är jag inte heller bekväm med att man ska borra in i tandbenet samt att jag vet att det blir en lång process innan allt är klart.
Jag har också svårt att få ledigt på mitt arbete för alla slags läkarbesök och det är lång och krånglig restid som tar mycket tid i anspråk så det är även ytterst viktigt att jag hittar en tandläkare som har vra öppettider, gärna även på helgerna.
En praktik i närheten som jag tittade på hade låg på 15% av FK:s referenspriser och det blir en otrolig kostnad när man tänker på vilken kostnad jag har framför mig.
Fonder känner jag också till men antar att jag inte är rätt kandidat för att söka ekonomisk hjälp, tror inte man går ha några tillgångar alls?dvs pengar på banken. Eller??!