• Anonym (123)

Inte bli grattad av sin partner när man fyller år

Anonym (Jennie) skrev 2023-07-23 19:00:12 följande:

Din partner vill inte att ert förhållande ska vara jämlikt eller harmoniskt - för dig. Han bryr sig inte. Man grattar sin partner på födelsedagen. Punkt. Allt annat är psykisk misshandel. Han visar genom sina handlingar, eller brist på handlingar, att du inte är värd att firas, att du är betydelselös och att du förtjänar att lämnas ensam och ledsen att undra vad du har gjort för fel. Han vill få dig i obalans, göra dig osäker. Jag har varit där. Det är psykisk misshandel.  Finns det andra områden där han är så här empatistörd?

Haha, psykisk misshandel???
    Jag är bara glad när min födelsedag går omärkt förbi.

Alla är inte intresserade av någon uppvaktning. 
  • Anonym (123)
    Anonym (Dahlia) skrev 2023-08-13 17:04:59 följande:
    Men nu handlar tråden om att TS är ledsen över detta, och inte om dig och ditt tyckande.

Skriv en egen tråd där du jublar över att slippa uppvaktning om du vill, det finns ju folk som inte tycker om hästar eller inte vill ha barn också. Men det är liksom inte intressant vad de tycker i en tråd som handlar om någon som hemskt gärna vill ha häst eller barn, och vars partner skiter ett stort stycke i det.
    Hur står det till med läsförståelsen och förmågan att koppla sammanhang till varandra?
    Hur kan du inte begripa?
    Behöver du så förklarar jag gärna, säg bara till. Drömmer
Svar på tråden Inte bli grattad av sin partner när man fyller år