Inlägg från: Anonym (Tillgång?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tillgång?)

Kvinnor över 35+

Finns det så många singelkvinnor i din ålder där du bor då? De flesta i den åldern har väl fullt upp med barn och familj tänker jag. Kanske satsa på lite yngre eller äldre?

• Anonym (Tillgång?)
    Anonym (Anonymous) skrev 2023-07-24 22:22:15 följande:

Hej. 

Jag har varit i Flera städer.
    Stockholm bla.
    Och mindre städer utanför min bostadsort. 
    Det är lika dött där.

Jag har också barn varannan vecka. Jag tvättar och städar tar hand om mitt hem. Så min tid är ju lika ledig som en singeltjejs eller hur.

Jag har fått några hångel. Men det är inte det som är frågan. 

Var är 35+ arna?  Skrattande

Tror att du missuppfattade mitt inlägg.
  • Anonym (Tillgång?)

En man som ratar 98 procent av kvinnorna, som vill ha yngre kvinnor trots att han själv är 40 plus och som inte "inte köper" andras åsikter. Ofattbart att han kan vara singel. Duschar gör han också. Kom igen nu tjejer, var fan är ni??

• Anonym (Tillgång?)
    Anonym (Anonymous) skrev 2023-07-25 17:45:12 följande:
    Jag köper visst andras åsikter. 
    Sen om jag är kräsen så är det väl min ensak eller hur?  Faktum kvarstår ju att enligt mina observationer så är uppenbarligen kvinnorna någon annanstans och vart då? Det är ju det jag undrar. 

Är dom på sqaredans i rotebro?
    Hästoppnings EM nere i europa?
    weekend i London? 
    Agility tävlig i örnsköldsvik? 

Eller sitter dom hemma med sitt tjejgäng och sippar prosecco med gott tilltugg och glor på idol? 

Alltså jag vill inte vara spydig eller så jag är genuint intresserad. På riktigt. Så kom inte med sådanna kommentarer är du snäll. 

Då anmäler jag dig.
    Självklart är det din ensak att 98 procent av den kvinnliga befolkningen inte duger åt dig, jag har inte påstått något annat. Men det innebär också att det kommer att vara i princip omöjligt för dig att hitta någon.

Har redan svarat dig på var de befinner sig (de flesta är upptagna med barn och familj hemma) men det köpte du ju inte heller.

Javisst, anmäl du.
  • Anonym (Tillgång?)
    Anonym (Släpp ålder) skrev 2023-07-25 18:08:51 följande:
    Varför är du så arg på trådstartaren? 
    Som han säger, kräsen får han vara...
    Och frågar för att få svar. 
    Är jag arg?
  • Anonym (Tillgång?)
    Anonym (Anonymous) skrev 2023-07-25 18:09:55 följande:
    Nej jag anmäler inte. 

Jag köper att kvinnor har barn och familj. 
    Men många kvinnor lever som jag ett varannan vecka liv med barnen med delad vårdnad. Men även singeltjejer som inte har barn.

Nej då omöjligt är det inte. chattar med en tjej nu undertiden som jag skriver detta. 

Har varit på 2 dejter under 1 års tid.
    Den ena tjejen va typ halvpackad när jag kom dit så det va ju inte så skoj.

Och en annan gick det kanonbra, men jag gjorde tydligen bort mig på morgonkvisten när jag skulle gå. Och sa att jag tar bort Tinder för jag dejtar inte flera samtidigt. Då fick hon panik och kalla fötter.
    Så det gör jag inte om. 

Som sagt svårt att veta hur man skall betesig när man inte varit i sådanna situationer förut.
    Jag tänker att de flesta är upptagna i den åldern. Av dem som är singlar har de flesta barn. En del har barnen varannan vecka, medan andra har dem hela tiden. Där försvinner en del. Andra är inte så sugna på män eftersom de fokuserar på barnen, där försvinner ännu fler. De flesta på 35 plus har sedan länge tröttnat på utelivet, där försvinner en stor del till. Och sedan duger 2 procent av dem till dig, som då även naturligtvis ska tycka att du är mannen i deras liv. Det jag säger är att du verkligen inte har oddsen för dig. Det är ju toppen att du chattar med någon, men jag tycker att du ska öppna upp dig lite mer, åldersmässigt och även med andra krav. Jag tror fortfarande att du kan få det riktigt riktigt kämpigt annars. Om du inte nöjer dig med hångel och chattar förstås.
Svar på tråden Kvinnor över 35+