Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Kvinnor över 35+

Eurydike skrev 2023-07-24 22:39:33 följande:

Ja, var håller vi hus? Jag har aldrig varit medlem på en dejtingsida så just mig hittar man inte där, men säkert många andra. Krogen besöker jag inte så ofta heller, utan det är mer hemmafester som gäller. Annars går jag ofta på museer, men där är jag så snabb att man får skynda sig om man ska hinna stöta på mig (i dubbel bemärkelse). Ibland är jag med på musikquiz, men det är inte så roligt för mitt lag förlorar alltid. Det är som om min okunskap stör ut de andras kunskaper. Man hittar mig också på undanskymda platser, så som i kohagar eller på mycket privata bryggor. På lördagar hittar man mig dreglande bland smågodiset på ICA. Just det, jag hänger en hel del här på FL också. Tyvärr är nog just mina vanor inte särskilt generaliserbara för kvinnor 35+ 😅

• Anonym (Kvinna)

exakt samma här. man är nog lite svår att hitta

Anonym (Kvinna) skrev 2023-07-25 10:51:52 följande:
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Puffen) skrev 2023-07-25 11:58:24 följande:
    Är det med avsikt, eller pga avsaknad av energi och ork? 
    Dejtingsidor ger inte mkt. Allmänt snack som oftast dör ut, krogen gillar jag inte. Mestadels yngre människor där och jag gillar inte krogmiljön heller. 
    Så man gör de man gillar helt enkelt. Skulle gärna träffa ngn men orkar inte med alla skitstövlar som finns
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Anonymous) skrev 2023-07-25 12:15:44 följande:

Jag tror inte hon menar att alla är skitstövlar
    utan
    alla Som är skitstövlar är jobbiga. ;)

Det finns så många som är oseriösa. Ännu fler på en dejtsida. Är inte så desperat så jag känner att jag orkar med det. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Anonymous) skrev 2023-07-25 12:15:44 följande:

Jag tror inte hon menar att alla är skitstövlar
    utan
    alla Som är skitstövlar är jobbiga. ;)

Det finns så många som är oseriösa. Ännu fler på en dejtsida. Är inte så desperat så jag känner att jag orkar med det. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Sninglan) skrev 2023-07-25 13:06:29 följande:

Vet inte. Men ett leende på bussen eller mataffären kan iallafall förgylla någons dag tänker jag. Tror inte man ska gå in för raggande och hoppas för mycket utan bara satsa på att vara mer öppen i sociala situationer. 

kan tycka det är tråkigt att inte vänner som är i relationer bjuder in fler singlar på middagar och fester så man kan träffa nya personer så utan en massa stora förhoppningar och det kan växa fram naturligt, men som singel så har jag iallafall blivit struken från de inbjudningarna.

för min del så tror jag aldrig jag kommer träffa någon igen om det inte sker på jobbet genom vänskap (men de är alla gifta), ska jag vara ärlig så har jag har nog tappat hoppet helt efter ha provat nätdejting. Känner mig inte attraktiv alls längre. Varit singel i 8år nu och har inte en enda gång fått höra att jag är fin, sexig eller attraktiv (eller jo från ett ons som sen inte ville ses igen så det tror jag liksom inte på).

Jag upplever att personer i par inte bjuder hem singel kompisar är för att dom är rädda för att singelkompisen ska ragga på deras män 
  • Anonym (Kvinna)

Alltså dessa kvinnor du efterlyser är inte ute på krogen. oftast växer man ifrån det i tidiga 20års åldern. 

Single eller ej

• Anonym (Kvinna)

Grejen är ju att om man hittar ngn det klickar med så bryr man sig inte om ålder. 

Svar på tråden Kvinnor över 35+