En dom på ringa narkotikabrott förstörde min karriär
Jaa du lärde sig inte första gången och med tilltänkta yrken, var nog aldrig vad som var på spel innan okända.
Du spelade ett högt spel i onödan som du förlorat bittert. Vart vill du komma?
Inte som att du blivit orättvist behandlad, finns dom som blivit nekad säkerhets klassade tjänster pga dom råkat varit fb kompis med någon från lågstadiet som tydligen är yrkeskriminell.(var ej känt för vederbörande).
En gång i tiden var jag intresserad av en tjänst med rätt hög säkerhetsklassning. Var tvungen att säga upp bekantskapen med en polare då denne kom på den geniala idén att bli tillsammans och flytta ihop med en grovt kriminella narkoman.
Inga som helst problem med kompisen egentligen och aldrig sett, hört eller pratat med avskummet.
Så kändes rätt tungt, efter dom fått byta ytterdörr x antal gånger och haft NI på besök fler gånger än en dålig träslöjds lärare kan räkna på en hand. Tröttnade polaren på rotorsaken till alla Ytterdörrs byten.
Idag som kanske tur för alla utom barnen, lever inte narkomanen. Barnen lever nu med den andra föräldern som om än något mindre kriminella narkoman är betydligt sämre förälder.
Hur soc kan tycka det är en bra idé undgår mitt förstånd.
Den avlida hade åtminstone vett att inte skjuta upp/missbruka inför barnen och endast undantag då dom befann sig i huset (sovandes)